tirsdag den 12. februar 2013

Ferie!!


Da jeg var i starten af 20'erne rejste jeg Asien tyndt med rygsæk, og jeg var stort set på vej på min 3. rejse og stod med det ene ben på Borneo, da jeg som 26-årig blev gravid med Rasmus. Så blev den rejse dermed udskudt på ubestemt tid til fordel for noget meget mere værdifuldt og helt igennem vidunderligt!!!

Nu er dagen så kommet. Idag rejser jeg til Borneo. 9 dage uden mand og børn. Jeg savner dem faktisk  allerede!
Jeg skal mødes med min gode ven som allerede har været derovre i to uger nu. Sammen skal vi udforske Borneos regnskov, overnatte og leve sammen med de lokale folk og forhåbentlig se en orangutang eller to. Det bliver et eventyr og jeg glæder mig vildt!

For at der ikke skal blive helt dødt og kedeligt herpå bloggen, så har jeg forberedt lidt indlæg til den uges tid jeg er væk, og så håber jeg I vil se frem til en masse billedtunge indlæg, når jeg atter er hjemme igen sidst i næste uge.

Ciao!


------


In my early twenties I travelled through Asia with my backpack and just as I was planning my third trip and had one foot in Borneo I got pregnant with Rasmus. The trip was cancelled and instead I was blessed with something so much more valuable and precious!!

Now nine years later Borneo is still there and today I am leaving to go explore it. I am going without my husband and kids and it is a little terrifying and I just know I am going to miss them so much. However I will enjoy this adventure, trek through the rainforrest, live with the local people and hopefully se an orangutan or two. Can't wait!
While I am gone I have prepered som posts for you so that this place won't be a comeplete ghosttown. 

Ciao!

32 kommentarer:

  1. Uha ha en rigtig dejligt tur. håber du tager lidt af det gode vejr med hjem ;-)

    SvarSlet
  2. Du skal da ud på alletiders fantastiske oplevelse:-))) ha en rigtig super god tur:-))
    Tina

    SvarSlet
  3. Nøj Ulla, jeg er sååå misundelig! Glæder mig til at se billeder. Rigtig god tur!
    Hilsen Anna

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor spændende! Tænk bare at rejse fra mand og børn og ud for at opleve verden! Er misundelig! ;)
    Rigtig god tur!! Jeg glæder mig til at se billeder :D

    SvarSlet
  5. Spændende! Rigtig god tur:)

    SvarSlet
  6. Hvor bliver det fedt.
    Ønsker dig en fantastisk god tur :)

    SvarSlet
  7. Shit hvor er du modig! Og sej! Glæder mig meget til at høre om din tur!

    SvarSlet
  8. Det kan da kun blive godt!!!
    Nyd det. Sug til dig og ha en fantastisk tur :)

    SvarSlet
  9. Wauw hvor lækkert og frisk!!! Og sikke en vild tur! Glæder mig til at se billeder Ulla:)
    God tur

    SvarSlet
  10. Håber du får en super god tur :)

    SvarSlet
  11. Hvor fedt, Ulla. Håber du får en uforglemmelig oplevelse.

    Kh

    SvarSlet
  12. Det lyder helt og aldeles vidunderligt!!! Hvor er du heldig, og jeg er på ingen måde misundelig ;-) wow!!! Ha en fantastisk tur!

    SvarSlet
  13. Hav en rigtig dejlig tur :) det kan da kun blive skønt.

    SvarSlet
  14. Goood tur! kos deg og nyt!
    Og så godt det blir å kjenne på savnet etter guttene dine :)

    SvarSlet
  15. FANTASTISK!!!

    Hav en skøn tur.

    SvarSlet
  16. Hav en skøn tur, slet ikke misundelig jo ;)

    SvarSlet
  17. Rigtig god tur, glæder mig meget til billedtunge indlæg ;)

    SvarSlet

  18. Det lyder som en fantastisk rejse, rigtig god tur og glaeder mig til at se masser og masser af billeder när du kommer tilbage ;-)

    SvarSlet
  19. Hvor er du sej Ulla:-) Rigtig god tur, det lyder som et sandt eventyr:-)

    SvarSlet
  20. Hvor fantastisk, tror du skal glæde dig ... Min kæreste har i hvert fald talt om det igen og igen efter han var der for 9 år siden. Rigtig god tur :-)

    SvarSlet
  21. Er kun en lille smule misundelig ;-) Rigtig god tur.

    SvarSlet
  22. Hvor er det vildt :) rigtig rigtig god tur Ulla :)

    SvarSlet
  23. Det bliver da fedt!
    Hvor er du vild :D GOD TUR!

    Smil fra Ivalu

    http://ivalusen.blogspot.dk

    (tidligere Sukkerknalden)

    SvarSlet
  24. Ej hvor fedt, kan man det sidder jeg her og tænk, men fluks kommer den gode lille fe til mig og siger SELFØLGELIG. Det kunne jeg s.. godt tænke mig. Hvem ved, det kan være jeg en dag springer ud i det lige som dig.... det håber jeg ;o)
    Jeg vil ønske dig en rigtig god tur.

    Pøj pøj til dig fra mig
    De kærligste hilsner fra
    Jill

    SvarSlet
  25. Det lyder til at blive en god tur. Nyd det. Og skyd en masse fede billeder, så vi andre også kan få glæde af turen

    SvarSlet
  26. Åh hvor lyder det fantastisk- rigtig god tur..- nyd den nu i fuldt drag med alt hvad der hører sig til- glæder mig til at klikke forbi og se billeder derfra når du atter er hjemme igen...- og silke en drengehygge der blir i det lille hjem imens du er væk:0)...

    SvarSlet
  27. Åh, hvor fantastisk!
    Jeg har også en globetrotter i maven og været ude med rygsæk nogle gange.
    Og jeg savner det!

    Jeg er derfor også meget opsat på at komme afsted igen inden jeg får børn, for det at være rygsækrejsende er vist alligevel noget mere besværligt, hvis man har børn med. I al fald bliver det en helt anden slags rejse, hvis børnene er med.

    Rigtig god ferie.
    Nyd det!

    Og så glæder jeg mig til at høre om dine oplevelser, når du er hjemme igen.

    SvarSlet
  28. Det lyder FANTASTISK! Rigtig god tur, jeg glæder mig til billeder

    SvarSlet
  29. WOW! Sounds like an amazing adventure! Hope you all have a wonderful time, I'm looking forward to your photos! You're so organised to schedule posts while you're away. Enjoy! Belinda x

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.