lørdag den 16. februar 2013

Drømmefangere til en lillesøster og en storebror




Da vi var hjemme på juleferie betød det også hyggeligt barselsbesøg/nytårsaften hos vores dejlige venner der fik en pige i oktober. Lille smukke Alberte skulle selvfølgelig have en hjemmelavet drømmefanger og det samme skulle hendes ligeså smukke storebror Marius.

-----

These dreamcathers I made for our dear friends' beautiful newborn daughter and for her just as beautiful big brother.







Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme 21/2.




8 kommentarer:

  1. Sikke fine de er de drømmefangere! :)
    Kan kun forestille mig, at de blev rigtig glade for dem :D

    SvarSlet
  2. Så flotte! Du er så flink til å lage ting -inspirerende :)

    SvarSlet
  3. De er simpelthen så flotte! Jeg bliver simpelthen nødt til at finde noget tid til at få lavet et par til børnene..! Er sikker på de søde modtagere blev glade:0) Fortsat god weekend! KH. Louise

    SvarSlet
  4. Åh de er så fine! Super dejlige farver og rigtig dejlig gaveidé. Ha en dejlig weekend

    SvarSlet
  5. Hvordan var det nu, havde du lavet en diy? Ja, det kunne jeg jo lige selv kigge efter...det gør jeg lige ik :)
    Og pinner dem her, de er alt for lækre. Dem MÅ jeg lave også :)

    Håber du nyder livet ude i den store verden :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.