fredag den 1. februar 2013

Bobo Choses SS13



Jeg elsker elsker elsker spanske Bobo Choses, og dette forår har de gjort det igen. Lavet en kollektion hvor det ene stykke tøj er mere lækkert end det andet. Mums, hvor får man bare lyst til varme, sol og vandplaskeri i haven når man ser på alle de skønne og sprøde farver. Jeg har kastet min kærlighed på indtil flere dele, og heldigvis så laver de deres tøj helt op til str. 9 år, så Rasmus lige præcis kan være med en sæson eller to endnu. Det er jo trods alt ham der skal købes mest tøj til. De andre har jo trukket arveloddet. Heldigvis (fristes man til at sige), så har en del af vores bodyer kun holdt til to børn, så lidt nyt til Alfie er det også allerede blevet til. Hele kollektionen kan købes på Bobo's egen webshop lige her.

Der er altså også meget sødt til pigerne, men det er jo bare ikke lige der jeg har mit fokus ;-)

------

I am absolutely in love with the new collection from spanish brand Bobo Choses. The colors make me wish for sunny and warm weather. I already bought a couple of onesies for Alfie. 


7 kommentarer:

  1. Hvordan er det i størrelsen? Synes tit spanske mærker er små i det, men der er godt nok meget skønt sommertøj... Og jeg drømmer virkelig om sommer i disse dage !!!!
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det vi har af det er ret småt i størrelsen, men en forhandler af mærket har fortalt mig at de skulle have reguleret det nu, så det er mere alderssvarende. Jeg skal nok lige give besked om det holder stik, når de ting jeg har bestilt ankommer :-)

      Slet
    2. Tusind tak, det må du gerne :-)
      God weekend...
      Khader Maria

      Slet
  2. Vi har lige fået det hjem i butikken (og kommer på netshoppen her senere i aften tror jeg ;)) Vi nåede kun lige at kigge ned i kassen inden det er gået løs med messe, men det ser så fint ud. Glæder mig til at komme ind og røre lidt ved det på mandag. Umiddelbart så deres body'er i hvert fald ud til at være lidt større end dem fra den sidste kollektion, men vi har ikke lige haft sammenlignet det med noget (og deres agent var også i tvivl om, hvorvidt det var blevet reguleret væsentligt til denne gang). Så man skal nok stadig regne med, det er en smule småt i det ift. hvad vi er vant til herhjemme ift. størrelsesangivelser.

    SvarSlet
  3. Jeg elsker også Bobo Choses, det er så lækker kvalitet og tilpas anderledes. Det jeg har købt var meget småt i str. så man har da lov at håbe på, at den nye kollektion er lidt større :0)

    SvarSlet
  4. Elsker også Bobo Choses, super lækkert design! Har også udset mig lidt til både Alma og lille Villum :-)

    SvarSlet
  5. Glad for dit drengefokus!! :)
    Jeg er også lidt forelsket i den nye kollektion og det net med citronen kunne man da godt have selv ;)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.