torsdag den 14. februar 2013

Bits and Pieces


Kagebord // Smoothie indlæg fraklip // Birdie som gammel mand // Nye leggings til Alfie // Hjemmelavet knækbrød // Street art // Lille Alfie elefant // Vintage tapeter

------

Cake // Smoothie post blooper // Birdie as grandpa // New leggings for Alfie // Homemade crackers // Street art // Little Alfie elephant // Vintage wallpapers 



Jeg er på ferie. 
Dette er et planlagt indlæg og er automatisk udgivet. 
Jeg svarer tilbage på kommentarer, når jeg er hjemme 21/2.

8 kommentarer:

  1. Smukke billeder :-) hvor sjovt at du har en Alfred, jeg har også en, han er bare 14 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Alfred er bare det dejligste navn! Vi vaklede imellem det og så Sigurd og jeg er SÅ glad for at vi valgte Alfred :-)

      Slet
  2. Hei.
    Lager du alle barnas kostymer selv, eller kjøper du noen i butikk? Hvis du kjøper i butikk - vil du dele noen butik-tips?
    Hilsen Marte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marte.

      Nej, det gør jeg langt fra! Jeg køber også nogle. Jeg bor i en af Tysklands største karnevalsbyer, så hernede er der masser af udklædningsbutikker :-)

      Jeg kender et par webshops, hvor de har stort udvalg:

      http://www.maskworld.com/english

      http://www.karneval-megastore.de/html/index.php?language=en



      Slet
  3. Super skønne billeder Ulla!! Elsker Bertram, som gammel mand - jeg kan ikke lade være med at smile - og så din lille elefantunge, nåhhh:0) Håber du har en dejlig ferie! Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise.
      Ja, jeg er også vild med Bertram som gammel mand. Især fordi det var ham selv der fandt på det, og vi måtte være kreative med pladevat og farmands skjorte :-)
      Kh Ulla.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.