søndag den 24. februar 2013

8/52

"A portrait of my children, once a week, every week, in 2013"


Rasmus: Indkast! Fodboldkamp i minus 4 grader og snevejr. Min seje lille gut!

Birdie: Min kreative mini me.

Alfie: Spiser morgenmad og er ikke vild med at have mad siddende rundt om munden, så hænderne tages i brug.

------

Rasmus: Throw in! Soccer match in snow and minus 4 degrees Celcius/24 degrees Fahrenheit. My little tough guy!

Birdie: My creative mini me.

Alfie: Having breakfast and trying not to get too messy. 

6 kommentarer:

  1. Your kids are so tough/creative/sweet! you must be very proud x

    SvarSlet
  2. Min ældste dreng Magne er også en rigtig kreadreng, og det er så dejligt at sidde og nørkle sammen. Vi får så mange gode snakke hen over bordet, og jeg nyder hvert sekund.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er bare så hyggeligt at drengene også gider at være kreative. Når man nu har sat tre drenge i verden, så er det da en lille trøst at jeg i det mindste kan se mig selv som barn i én af dem :-)

      Slet
  3. He is weaving like a pro! I might have to look into this for Imp - I think she would love this!

    SvarSlet
    Svar
    1. He is in a Waldorf kindergarten where they lern these kind of things. I just love that my boys kan weave, knit and use their small creative hands. This is a really good gift for kids I think.

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.