fredag den 11. januar 2013

Toddler hearts leggings


Eller hans mor gør i hvert fald. Min lille Alfie hipster bærer sine leggins med stil for tiden. Faktisk går han næsten ikke i andet og der findes så mange fine! De er super praktiske under flyverdragten og med uldne strømpebukser under holdes benene godt varme. Når foråret kommer skal de luftes med t-shirts til og med hans fine Minnetonka mokkasiner.

De tre øverste og tre nederste samt dem ved siden af de uldne er fra Thief & Bandit Kids. De tre nederste er de nyeste jeg har erhvervet mig. De er stadig lidt for store, men de skal erstatte de fire andre som jeg virkelig har været glad for og brugt rigtig meget. Jeg elsker elsker elsker de fine indianer og azteker inspirerede prints. Tror måske det bliver det der kommer til at erstatte den besættelse jeg nærmest har haft af dyreprints de sidste år (og som jeg altså ikke er færdig med). I've got a feeling. Der har nemlig også allerede sneget sig en del tribal style ind i min egen garderobe.

De tre i nummer to collage er fra Bobo Choses og de er også ved at være lige til øllet. Jeg håber virkelig de laver flere af disse i deres nye forårskollektion og så håber jeg de laver dem større end str. 24 mdr.!!

Mini Rodini er jo en favorit herhjemme og jeg kunne altså slet ikke stå for hverken zebra- eller verdenskortprintet som de lavede sidste forår. Striber fra Milibe er også altid et hit og kombinationen af mørkeblå og bordeaux er altså virkelig fin. F.eks. til en gul bluse.

De petroleumsblå uldne leggings fra Selena er klart favoritterne her i vintermånederne. Varme og hyggelige.

-----

My little hipster is sporting his leggings this winter and when the spring comes they will look so cute matched up with tees and the tiny Minnetonkas.


32 kommentarer:

  1. Hvis du vil sælge dem fra bebos choses køber jeg gerne :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Skal jeg nok have i tankerne, men der går stadig lidt tid før han er vokset ud af dem :)

      Slet
  2. That's quite a collection. He looks so cute.

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks!
      To my defense he's about to outgrow seven of the pairs so the buttom three I just bought to replace the others :-)

      Slet
  3. Jeg er altså også vild med leggins til S, jeg synes bare det er så cute, og tænker det må være vildt behageligt! Jeg har lige fået uldleggins fra FUB med posten i dag, de virker SÅ lækre.
    Jeg er også helt varm på indianerstilen, og tør godt love der også kommer lidt af den slags fra Vero Moda i løbet af året;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, det lyder godt med lidt indianer stil fra Vero Moda :-)
      Åh, har også kigget på de FUB leggings mange gange. De ser så lækre ud og jeg elsker bare deres trøjer!

      Slet
  4. Det ser rigtig rart ud for ham den lille lækkermås :)
    dejligt du skriver hvor de forskellige er fra, jeg er jo pludselig begyndt at interessere mig for småbørnstøj igen.
    Også gode billeder fra jeres juleferie. Det er lidt 'sjovt' det der med mobilbilleder. Det er så nemt og enkelt, og lige ved hånden (specielt når man også instagrammer ikk), men det ER bare ikke det samme som 'ægte' kamera billeder. Jeg fik nyt kamera i julegave, og hvor er det dejligt endelig at kunne tage billeder igen. Men jeg skal også vænne mig til det, når man jo stadig instagrammer på livet løs.
    Tsk tsk, det er vist et I-landsproblem, jeg fik bare lige tankerne igang her.

    KH Maria.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig noget andet at tage billeder med et rigtigt kamera. Meget bedre skarphed, dybde og farvegengivelse!

      Slet
  5. De er super fine og han er bare skøn, ham Alfred. Det er fedt, at der findes så meget lækkert baby- og børnetøj. Herhjemme er det den gammeldags stil med fløjsbukser, skjorte og vest eller cardigan, der for alvor får moderens hjerte til at slå:)

    God weekend!
    Sidsel.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, den gammeldags stil er nu altså også lækker!!

      Slet
  6. Åh ja, leggings! What is not to like??
    Jeg har også lige investeret i nogle på udsalgs til min lille A. Desværre kan jeg ikke finde de grønne fra BC. De er ellers også SUPER fede altså.
    Kender ikke Thief&Bandits, men de er godt nok også fine!!! Helt forelsket i bjerg-mønsteret og trekanterne! Jo, sig endelig til hvis du skal af med nogle brugt.

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Arhmen, de små babyben er jo bare for lækre i leggings, ikk :-)
      Nej de grønne er vist væk de fleste steder. Jeg købte dem i sin tid hos Lillefigaro men jeg kan se de ikke har dem mere. Til gengæld har barnlil.dk stadig de blå og de grå.
      Skal nok have dig i tankerne, når mit første hold af Thief & Bandits leggings skal videre :)
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Jeg nåede lige de blå på udsalg heldigvis :) Glæder mig til lille A vokser til. Har vist købt rigelig store, men når de er så små i størrelserne ville jeg hellere være lidt forsigtig ;)
      Og tak, sødt af dig

      Slet
  7. Hvor købte du Alfies minnetonkas? Jeg kan ikke finde dem i Danmark :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har købt dem hernede i Tyskland hvor jeg bor. Jeg tror du skal søge på Ebay.com :-)

      Slet
  8. De er fine burde nok selv være bedre til at turde at prøve lidt anderledes til mine børn for det ser jo skønt ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes virkelig det er en sød stil til de små :-)

      Slet
  9. Jeg er også helt vild med især dem fra Bobo Choses, der skal vist googles lidt her. Super fin side du har fået lavet dig i øvrigt. Vild med din stil.

    Vh. Ditte

    SvarSlet
  10. Jeg kan godt forstå at du er vild med leggins til lille Alfred. Han ser da også alt for lækker ud i dem :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes virkelig også det er så sødt. Der er ingen grund til at kamuflere formerne på små babyben - ja, han er altså stadig min lille baby selvom han er 2. Du ved nok hvad jeg mener :-)
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Det gør jeg - altså forstår, hvad du mener med baby ;) Asta er også stadig min baby - og at hun bliver den sidste her i huset, gør at vi ikke har så travlt med at hun bliver stor :) Jeg elsker også den der facon de har, når de er små - lækre "glade" lår (som vi kalder det her) og topmave - så skønt! De bliver tidsnok magre (slanke) på den der rigtige barnemåde.

      Hav en skøn dag!

      Kh. Mirjam

      Slet
  11. Her hjemme er Ida også stor tilhænger af leggings. Til gengæld skal man virkelig fange hende på en god dag for at få hende til at gå med strømpebukser - og så er det stadig kun dem med leo-mønster hun overhovedet vil overveje at stikke sine ben i :) Ja, man har vel en mening om tingene som 3-årig SUK! Jeg har også lige genopfyldt garderoben med Milibe, Noa Noa og Mininümph leggings, da de små ben pludselig var blevet ret lange :)

    Jeg har hørt at Bobo Choses vil regulere på deres størrelser til baby-tøjet (der jo er ret småt ift. tilsvarende størrelser), så måske deres nye leggings i 24 mdr. er lidt større end dem du har? Man kan jo håbe, for fine er de virkelig.

    Jeg kendte slet ikke Thief and bandit så vil da lige tjekke deres leggings ud også :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Eeej, det lyder vel nok godt hvis Bobo regulerer størrelserne!! Så bliver jeg glad, for Alfred er faktisk kun en str. 86-92 på nuværende tidspunkt, så han burde kunne være i 92.
      Hihi, jeg har hørt det andre steder, det med de piger der meget tidligt har en mening om tøjet :-) Det eneste mine drenge ikke vil gå i er noget der strammer eller kradser og det kan man jo ikke rigtigt fortænke dem i. Ellers er de med på det meste. Nej, Rasmus nedlagde for nyligt veto imod farven brun. Ok, den er han så også blevet ret så overdænget med i årenes løb, så det kan jeg godt leve med :-)

      Slet
    2. Ha ha, ja det brune 70'er barn har nået sin grænse :)

      Slet
  12. Han er en lækkermås, ham Alfie! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Stine! Det er jeg helt enig med dig i :-)
      Det må da også være lige op over at I byder jeres lille dreng velkommen til verden?

      Slet
    2. Ja, det er lige om lidt - eller det håber jeg! Har termin på torsdag d. 17/1, men han må gerne ankomme før :-)

      Slet
  13. Jeg har så en dreng på 4,5 der ville gå i leggins konstant, hvis han kunne. Han vil KUN have stramme bukser, stramme shorts, stramme bluser. Og leggins og helt stramme bukser synes jeg dælme ikke er nemt at finde i str 110!! For det er der jo ingen andre drenge, der vil gå i. Og når det lykkes, så ligner det natbukser.

    Sikke et fint udvalg, du har fundet til Alfie :)

    SvarSlet
  14. Ulla: Er det cognac som farve Alfie har? Jeg har googlet og ebayet men jeg kan kun finde støvlerne i fra 24 og op :-( Er Alfies så store eller hvad er hans størrelse?

    Kh. Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Katrine.
      Åh, kan ikke huske hvad farven hedder, men hans er str. 26, så det kan godt være at de kun laves fra 24 og op.
      Kh Ulla.

      Slet
  15. Ok så ved jeg det:-) TUSIND TUSIND tak for det Ulla - det var utrolig sødt af dig at svare på :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.