fredag den 18. januar 2013

Outfit #6 - Down by the river





Brrr, hvor er det koldt i de her dage! Men smukt med alt den sne. Bo og jeg var ude at spise morgenmad på vores yndlingscafé igår - dejligt sted nede ved Rhinen. Til trods for det meget kolde vejr, så skånede jeg ham for flyverdragten og trak i stedet i noget mere anstændigt og pænt.
Da vi havde spist og gik tilbage op igennem byen fortrød jeg både mit skovalg og det faktum at jeg havde ladet min hue blive hjemme.
Følgende sætning blev ytret til manden: "Av for h...., mit bækken gør ondt! Tror sgu ikke det kan klare både løbetur, frost og høje hæle på én og samme dag". (Mine bækkenknogler er desværre aldrig rigtig blevet sig selv efter tre fødsler).

Vi grinte ret meget af hvor meget vi kvinder ind imellem lider for skønheden, og selvom min dejlige mand godt kan lide når jeg dresser up, så elsker han mig heldigvis ligeså højt i praktisk fodtøj og med usminket ansigt. Ja, selv med flyverdragten på!

Syntes bare lige I skulle have ovenstående ufiltrerede sætning med på vej. God weekend :-)

------

Yesterday I had breakfast with my hubby at our favorite cafe down by the Rhine. 

6 kommentarer:

  1. Smukke dig :) Men føj det ser også noget koldt ud, huen kunne du da godt have haft på :) God weekend til jer :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-)
      Det med huen var også ren forglemmelse! Går altid med hue når det er koldt!

      Slet
  2. Fed taske! Hvad hedder den model?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det kan jeg ikke huske. Den er tre-fire år gammel :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.