torsdag den 31. januar 2013

Make-up pung fra Ninna


Jeg har i flere år opbevaret og transporteret min make-up i en lille hjemmesyet stofpose og har derfor i noget tid ønsket mig en ny både bedre og pænere.
Inden jul fandt jeg en der lige præcis faldt i min smag. En super lækker quiltet sag fra dygtige Ninna's hånd. Ninna er en totalt quiltehaj og kan simpelthen sætte farver så smukt sammen.
Jeg er vildt glad for min make-up pung og den er endda bred nok til at jeg kan have min store pudderpensel fra Mac deri - bonus!

------

Before Christmas I bought a little present for myself. A beautiful quilted makeup purse handmade by Ninna. Ninna is so very talented when it comes to quilting and mixing colors. I just love it!

5 kommentarer:

  1. Ok jeg har ALDRIG set en smukkere pung - hold da op hvor er hun talentfuld!

    Kh. KAtrine

    SvarSlet
  2. It's absolutely beautiful! Love those diamonds.

    SvarSlet
  3. Hun er nemlig utrolig dygtig.. Det er de flotteste punge, hun laver! Virkelig fin, den du har købt (:

    SvarSlet
  4. Ej okay, der fik jeg helt røde ører af bare forlegenhed.... Hold op hvor er du bare sød Ulla! Jeg er helt stolt over sådan at "få" et helt indlæg, tusind tak for de fine ord, også i kommentarene:-) <3

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.