mandag den 7. januar 2013

Julie Wettergren Jewellery



Jeg har lige opdaget smykkedesigneren Julie Wettergren og jeg er allerede begyndt at drømme! Smykker i sølv, 18-karats guld og diamanter udført på smukkeste vis. 

Guldvedhænget på øverste billede er fra hendes Love Symbols linie og er ment til at blive graveret med forbogstavet på en man elsker. Jeg kunne godt lige se en guldkæde med sådan tre vedhæng med drengenes initialer hænge om min hals. Ja, jeg kunne så!

Smykkerne er selvsagt i den pricey ende og det ultrasmukke victorianske armbånd er deroppe hvor de fleste af os kun kan drømme om det, så jeg drømmer videre. Discokugle vedhænget synes jeg simpelthen også er for lækkert! Drømme drømme drømme......

-------

I just discovered the Danish jewellery designer Julie Wettergren and I've already startet dreaming about owning one of her beautiful pieces. 
The gold pendant on the first pic is meant for beeing engraved with the first letter of the name of someone you love. A goldchain with three pendants with my boys' letters would do wonders on my neck for sure.
With 18-carat gold and diamonds the prices are up there where most of us can only keep on dreaming. So I will......

1 kommentar:

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.