fredag den 18. januar 2013

Hele sengesæt til salg


Inden jeg klipper nedenstående sæt op i mindre stykker til Etsy shoppen vil jeg lige høre om der måske var nogle der var interesserede i dem som de er? 

2 voksensæt. Dynebetræk måler 130x190 cm. og pudebetræk måler 75x75 cm. Ubrugt stand. Jeg har blot taget det ud af original emballagen og vasket det. Pris for begge sæt:  750 + porto (60 kr.)

2 voksensæt. Dynebetræk måler 150x190 cm og pudebetræk måler 75x75 cm. Flot stand. Stadig kraftigt i stof og farver. Pris for begge sæt 750 + porto (60 kr.).

Junior betræk med får, skyer og stjerner. Super stand og kraftigt i både stof og farver. Måler 135x95 cm. Pris: 450 + porto (60 kr.)

------

I'm selling some of my seventies bedlinen. Feel free to contact me if you're interested in one or more of them.

5 kommentarer:

  1. Uh Ulla, er det sidste betræk med skyer og får stadig ledigt? Det vil jeg gerne købe! Jeg emailer dig ogsaa lige!
    Cecilie

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dit så! Vi finder ud af detaljer på mailen :-)

      Slet
    2. Hvis der springes fra er jeg MAJET interesseret! Hvis du vil sælge et lignende vil jeg blive meget glad :-) kh. KAtrine

      Slet
  2. Hvis der springes fra er jeg meget interesseret - hvis du vil sælge et lignende vil jeg blive MAJET glad :-0 kh. KAtrine

    SvarSlet
  3. Alletiders Ulla! Jeg har emailet dig så venter lige paa dine detaljer så. Go weekend!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.