lørdag den 5. januar 2013

Fabric sale!



Godt nytår allesammen!! Jeg er hjemme og er efterhånden landet helt efter 2 ugers skøn juleferie i Danmark. Jeg glæder mig rigtig meget til at tage hul på et nyt år her på bloggen med masser af indlæg til alle mine søde læsere.

Jeg starter det nye år ud med et lille stof udsalg i min Etsy shop. En masse af mine stoffer er sat ned, så du kan gøre et rigtig godt køb lige nu. Lokke lokke...
Jeg har også en helt masse "nyt" retrostof liggende der skal klippes op og lægges på shoppen, hvilket jeg begynder på i den kommende uge.

Et lille nyt tiltag her i det nye år, er at jeg vil begynde at forkæle alle mine udlandske læsere ved at lave en lille opsummering på engelsk i bunden af indlæggene. Det er et tiltag der har været længe undervejs og som jeg egentlig også startede på for et par år siden, men jeg var ikke særlig vedholdende. Det vil jeg prøve at være nu, og det håber jeg I - mine danske læsere - kan leve med.

------------

Happy New Year everyone! I am home after two great weeks in Denmark celebrating the Holidays with our families and friends.
I am starting off this new year with a small fabric sale in my Etsy shop. Also lots of "new" vintage fabrics are on their way to the shop.
As you can see I have decided that 2013 will be the year where I spoil my non danish speaking readers and will be writing my posts both in Danish and English. I hope you will enjoy.



2 kommentarer:

  1. Ups.. Jeg blev lokket og har lige smidt en ordre! :D

    katrinelouise.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Godt nytår er spændt på hvad du har at tilbyde i 2013 :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.