torsdag den 17. januar 2013

Black Lily kamerataske (tip til hvor den kan købes)


Efter at have set et billede af den super fede kamerataske fra Black Lily på Instagram for to dage siden var jeg komplet solgt! Tænk at kunne se chick ud med en kamerataske over skulderen. 
Denne her lækre skindsag kom til mig med posten idag, og den giver da godt nok min sorte nylonklods baghjul. 

Jeg kunne se at den var totalt udsolgt overalt.....i Danmark i hvert fald. Der skulle dog ikke særlig meget googlen til før jeg fandt den her i Tyskland, og det tip vil jeg da gerne give videre. 
Jeg fandt den på Tysk Amazon og så endda til under halv pris!! Da jeg købte min i forgårs var der stadig 8 på lager og du finder den lige her.

-------

I just bought this rockin' black leather camera shoulderbag from Black Lily. It is soooo much cooler than the big black nylon thing I had until now.

10 kommentarer:

  1. Den er skøn, Ulla:-) Kan der være et canon kamera i den? Og et ekstra objektiv? Umiddelbart ser den lidt lille ud.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der kan være kamerahus m. objektiv men intet ekstra objektiv. Men det er netop den lille størrelse jeg er vild med ved tasken. At jeg kan have mit stor Nikon med uden at skulle have en kæmpe ekstra taske med. Når jeg så skal bruge flere objektiver, så må jeg slæbe den store med :-)
      Kh Ulla.

      Slet
  2. De er solgte :-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, kan godt se de alle er solgte nu. Jeg postede også dette på Instagram og ved at der er mange der har set det, som har været inde og købe den, og det er åbenbart gået hurtigt. Har dog lige hørt at de relancerer tasken i deres kollektion til efteråret 2013, så om et halvt års tid skulle den være til at få fat i igen :-)

      Slet
  3. Ej, hvor er den lækker, den må være designet af en kvinde. De alm. kameratasker er ikke særligt flatterende. Tak for tippet, så må jeg jo vente. Ha en god weekend når den kommer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. HELT sikkert en kvinde bag det design :-)

      Slet
  4. Den er da bare for S K Ø N den kamerataske!!! Øv at den er udsolgt, men så er det bare med at holde øje! Tak for info og tip;0)
    Kh. Louise

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.