onsdag den 5. december 2012

Nøglesnore til salg

De af jer der følger mig på Instagram ved godt at jeg har haft gang i en lille nøglesnor produktion. Farvekombinationerne har jeg stået for men udførelsen har jeg fået hjælp til af Katrine. Sammen har vi siddet formiddag efter formiddag når drengene har været i skole og børnehave og syet nøglesnore imens vi har set alle Twilight filmene. Første gang for mit vedkommende, og jeg er hooked! Glæder mig vildt meget til at se Breaking Dawn del 2, når vi snart skal hjem til DK på juleferie.

Nå, men nu er der altså 20 Hama nøglesnore at finde i Etsy shoppen. Måske du lige står og mangler en julegave til din mor, søster, datter eller måske en veninde.

17 kommentarer:

  1. Rigtig flotte nøglesnore :) Og glæd dig til filmen, har lige set den, og den skuffer ikke :D

    SvarSlet
  2. Sikke skønne farver og super fin ide med de små kort som tags :-)

    SvarSlet
  3. Har lige købt to, glæder mig til og få dem :)

    SvarSlet
  4. Superflotte! Jeg er også lidt hooked på Twilight og mangler, at se sidste del :)

    SvarSlet
  5. Hmm Twilight bølgen er atter sust forbi mig, men jeg kan vel nå det endnu :)
    Super lækre nøglesnore, fede farver I har sat sammen.
    kh

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine. Det er ved at være nogle år siden, men der syede jeg en skål i perler - men pas på det er meget vanedannende, som du sikkert har fundet ud af ;)

    SvarSlet
  7. Ej, det lyder vel nok hyggeligt :) Og sikke et flot resultat. KH K :)

    SvarSlet
  8. i am absolutely in love with your work, with your blog and photography!
    thanks so much for the inspiration!

    SvarSlet
  9. Hej Ulla

    Tak for en mega god blog. Følger dig dagligt :)

    Har lige et spørgsmål. Til dine nøglesnore/ringe, hvilken slags tråd bruger du? Elastik tråd er vel ikke nødvendigt?

    Mvh Daniella

    SvarSlet
  10. Åh du har ramt den retro farve kombinationen, med et nutidigt twist spot on. Så fint..
    /Tine

    SvarSlet
  11. 1000 tak for alle jeres søde kommentarer!! I er så søde :-)

    SvarSlet
  12. Sikke fine farvekombinationer. Love it.

    Har heller ikke set sidste del af Breaking Dawn, det glæder jeg mig (vildt meget) til :-)

    SvarSlet
  13. Hold da op hvor er de bare fine. Det kunne da være man skulle købe sådan et til min søsters børn.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.