søndag den 2. december 2012

Instaweeks


Jeg kan godt mærke på frekvensen af indlæg herpå bloggen at Instagram er kommet til. Det er faktisk nu et år siden jeg startede med at bruge Instagram og der var godt nok stille derinde dengang sammenlignet med nu. Jeg synes det er vildt hyggeligt at så mange bloggere efterhånden er at finde derinde og jeg nyder at følge med i de små øjeblikke. Jeg kan (heldigvis) tydeligt se at jeg ikke er den eneste hvor IG kommer til at gøre det ud for et par blogposts, men for pokker - der kan jo ikke være tid til det hele vel.
Sidste år lavede jeg 364 indlæg og ved nytår havde jeg et lille mål om at nå op på 365 i år. Det kommer så ikke til at ske :-)

Heldigvis behøver jeg nu ikke længere at føle at jeg forsømmer jer der ikke har en smartphone eller tablet, for nu kan I følge med i lige her. Smart, hva!

13 kommentarer:

  1. love love love your blog! everything so beautifull and inspiring. have a great week!

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks so much and a great week to you too :-)

      Slet
  2. Hvordan er produkterne fra Rudolph Care, hvilke anvender du og hvor køber du dem?

    SvarSlet
    Svar
    1. De er SÅ gode!! Jeg har brugt dem i halvandet år nu og er ovenud tilfreds. Det jeg godt kan lide ved dem er, at de udover at give masser af fugt og antioxidanter også dufter godt selvom de er økologiske. Er igennem årene blevet ret så træt af økoprodukter der dufter af urter :-)
      Jeg bruger rens, mist, acai ansigtsolie, øjencreme og de to forskellige ansigtscremer (én morgen og én aften). Til kroppen bruger jeg acai kropsolien og body butter og så har jeg håndsæbe og håndcreme, så det var nok egentlig nemmere at spørge hvilke produkter jeg ikke bruger - haha :-)

      Jeg køber det som regel på deres webshop eller også køber jeg det i Magasin Århus eller Greenskin på Gammel Kongevej, Frb.

      Slet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Ja, det er nu smart med det der Instagram.
    Men jeg har ingen smart phone og er virkelig ikke flittig til at besøge Instagram, så blev endelig ved med at lave almindelig blogindlæg til os "umoderne" mennesker! ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro jeg nok skal :-)

      Slet
  5. Hej Ulla
    Jeg har det ligesom Memento Vivere herover. Skønt med instagram til dem, der kan nyde den mulighed. Jeg er også i kategorien "umoderne" (Ja jeg synes selv, det er på den fede måde). Og jeg glædes over dine trods alt hyppige indlæg;)
    Men netop min manglende tekniske indsigt gør, at jeg kontakter dig ad denne vej....kan ikke finde din mailadresse....D
    et korte af det lange er; d. 19.11 tog du det sidste stykke stof fra til mig (Graziela tyrkis hjerter). Du svarede under dit blogindlæg fra 17.11..og skrev at du ville sende pakken. Skal jeg blive bekymret over, at den ikke er nået frem endnu?
    Jeg glæder mig så forfærdelig til at se lækkerierne:) Hilsen Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Marlene, det tjekker jeg lige op på og vender tilbage. Synes bestmt den burde være fremme nu, men jeg har også lige oplevet en pakke til USA som tog 3 uger om at nå frem selvom det normalt tager 3-4 dage??
      Jeg kan heller ikke lige finde vores mailtråd nu, så kan du lige skrive din mailadresse til mig her?
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Hej Ulla
      Ja, ind i mellem bliver ting forsinkede i posten...min mail er 1i11e.1u11e@hotmail.com (eller evt. carsten.hejlesen@hotmail.com)
      Hilsen Marlene

      Slet
  6. Fine billeder på Instagram! Og fint at os uden smarte telefoner nu også kan følge lidt med :) Men så vidt jeg kan se, kan man vist stadig ikke kommentere, når man er uden telefon?

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det kan man desværre ikke :(

      Slet
  7. Rigtig fine billeder :) Jeg har ellers en af de 'smarte' telefoner, men er ikke hoppet med på bølgen (endnu) Jeg kan godt lide blogindlæg med ord, tanker og billeder, og jeg er vild med at læse med her :) Men lur mig, om mig der altid er et par sæsoner bagud, ikke kommer på Instagram lige pludselig ;)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.