torsdag den 29. november 2012

Kære julemand


Det er jo helt naturligt at man sådan går og ønsker sig lidt her op til jul, så her er lidt af mine ønsker. Jeg har længe - ja, jeg var lige ved at sige i flere år, men i hvert fald i ét så - ledt efter de helt rigtige bikerboots, og nu tror jeg de er fundet. Har i hvert fald set mig ret så lun på disse uldforede af slagsen fra Marc by Marc Jacobs. Desværre er de udsolgte i min størrelse, så jeg tror det betyder et smut forbi Marc butikken i Paris om godt og vel en uge, når jeg nu alligevel er der. Jeg har jo solgt stof og sparet op I ved, så jeg må gerne :-)

Zebra trøjen fra Mango er jeg helt vild med og så er den ovenikøbet vildt billig. Bonus! Mor koppen fra Liebe og puden fra Luckyboysunday er rent faktisk skrevet på juleønskesedlen. Bo har farkoppen og jeg stjæler den altid for den har en perfekt størrelse og man drikker bare så godt af den. 
Lampen fra Kartell har jeg efterhånden ønsket mig i mange år. Det har vekslet lidt hvilket farve jeg har ønsket mig, og lige for tiden er det den grønne.

Glimmer og glitter er jeg en sucker for lige for tiden, så både clutchen fra By Malene Birger og den fine krave fra Karl måtte godt bo hjemme hos mig!



4 kommentarer:

  1. Fine ønsker. Flere af tingene måtte gerne komme forbi mig:) Vi har faktisk mor-far-kopperne, men min mand hader dem, fordi han brænder fingrene (han kunne selvfølgelig bare lade være med at hælde kaffe til toppen). Jeg elsker at varme mine fingre på den:)
    God tur til Paris - not bad

    SvarSlet
  2. Fine ønsker, som smitter lidt af på min ønskeseddel også. Og den er ellers rigtig lang efter jeg har været hos pop up shop i Odense i går....
    Sjovt at du har Liebe koppen på listen. Den købte jeg i går i far-udgaven. Tænker, at min mand vil få sin fødselsdagsmorgente i næste uge i denne kop :-)

    SvarSlet
  3. Ulla,

    Fede støvler dubhar på ønske sedlen..... Prøv at kigge på Zappos.com. De har dem i stock og måske til en bedre pris. Jeg vil gerne hjælpe dig med at få fat i dem, hvis duhar besvær med at få fat i dem. Zappos tilbyde free shipping og ingen tax.... Selvfølgelig kun for fast boendei USA.

    Thought you should know.

    Malle

    SvarSlet
  4. Selvfølgelig 'må' du, Ulla. Mor skal da også forkæles nogen gange. Og de er jo også vildt praktiske, mens man står på legepladsen og venter på børnene, så tæerne ikke fryser af. Faktisk vil jeg sige, at du SKAL købe dem. ;-) Jeg håber, du finder dem i Paris. Rigtig god mor-søn-tur. Der er helt sikkert rigtig smukt på denne årstid med julelys og ekstra pynt. :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.