onsdag den 10. oktober 2012

Vinter outfit til mellembarnet



Jeg har netop bestilt vinter outfit til Bertram. Han bliver skøn og grøn i denne fine flyverdragt fra Didrikson. Jeg kendte slet ikke mærket, men faldt tilfældigt over den i min søgen. Synes den ser ret sej og jungleagtig ud.
Mht. fodtøj, så er jeg også lidt ude af min comfort zone med et par forede Hummel tex støvler. Drengene har hvert år haft støvler fra enten Angulus eller Arauto Rap, så jeg er spændt på hvordan disse mere sporty støvler kommer til at klare den våde og kolde vinter.
Begge ting er købt her.

11 kommentarer:

  1. Det køb af flyverfragt fortryder du ikke Ulla!
    De er utrolig slidstærke :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, det lyder godt, Libbie! Har jo nemlig tænkt mig at Alfred skal arve den :)

      Slet
    2. VIctor brugte faktisk sin i 2 sæsoner, men så var den også færdig *ha ha* hvorfor slider drenge bare deres tøj så abnormt meget??? Vi har også købt én til Emil i år, men sådan er det vel(!) Man bliver glad for et mærke og holder ved.

      Slet
  2. Håber ikke du tager mit indlæg ilde op: Ford et første synes jeg som altid at dine valg er fantastisk lækre :-) Hernæst er jeg dog selv lidt skeptisk over for de fleste flyverdragter, da de fleste indeholder fluorerende stoffer - jeg mener at Fjällrävens jakker er fluorfri og at Troll, noegt af H & Ms samt flyverdragterne hos naturebaby og Ansos er uden fluor.

    Kh.

    SvarSlet
  3. Hej Ulla,
    Didrikson er fantastisk. Pigerne elsker dem. De holder på varmen, samtidig med at kroppen kan ånde i dem. Faconen er det allerbedste-nu hvor de ikke kropsfylden ikke er den store. Pigerne kan frit bevæge sig ude i naturen. Ligeledes er de enorm slidstærke. Vores dragter kører snildt flere unger igennem (mine to børn og kusinen). Tror bestemt ikke du fortryder det.

    SvarSlet
  4. Hej Ulla
    Det køb kommer du ikke til at fortyde :-)Mit favorit mærke. Didrikson er bare fantastisk

    SvarSlet
  5. Ej, jeg har også købt Didrikson til Sylvester, dog i en mere neutral blå farve:-) Selvom den grønne her er vildt sej!
    Jeg har hørt rigtig meget godt om mærket, og synes faktisk også det var den, der faldt bedst i min smag.
    Seje støvler han skal have! VI har købt Ecco, det havde vi også sidste år (og også et par Rap)

    SvarSlet
  6. Jeg købte en jakke fra Didrikson sidste år til mig selv, og det er til dato den varmeste jakke, jeg har haft. selv jeg kan holde varmen, hvilket ellers er et særsyn..

    SvarSlet
  7. Uhh en flot grøn flyverdragt. Ja Didrikson er blevet populært herhjemme efter de vandt bedst i test på flyverdrager for nogle år siden :-). Emma har også haft en som holdt godt. Kan godt lide faconen og snittet på dem.

    SvarSlet
  8. Hej Ulla!
    Jeg har idag lige købt denne flyverdragt på tilbud til 500 kr som jeg regner med Carl skal bruge næste vinter. Jeg kender dog intet til mærket. Så vil lige hører om den har levet op til dine forventninger til en god varm og tør flyverdragt?? Jeg har nemlig 8 dage til at returnere den og købe en reima som var min første tanke ;)

    Kh Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, du må gerne hvis du har tid og lyst svare i en mail. anna@annanova.dk eller finde mig på instagram fruheintzelmann.( for jeg for vist ingen mail om du har svaret her inde, vel) :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.