fredag den 5. oktober 2012

Ny fin Hukit stol og gode rabatter at hente!




Se lige hvilken ny fin stol Hukit har lavet. 
Jeg er helt pjattet med denne sorte version og får da lige pludselig et ret stort behov for at have sådan to styk til Rasmus og Bertram. De fylder lidt mindre end Trip Trap stolene rundt om bordet og er en del lettere at se på i designet. 
De har dog ikke nær så meget støtte til hverken ryg eller ben, som Trip Trappen, så til Alfred vil jeg stadig sværge til den gode gamle klassiker.

Man skulle næsten slå til inden 10. oktober, for der har de hele 40% rabat på stolene på deres nye webshop. Det er jo virkelig en rabat der kan mærkes, og så er der tilmed gratis levering i hele Europa. Uh, kan man mon modstå den fristelse? 

Billederne er lånt på den fine Kids Room blog, som er dem der står bag stylingen af de lækre billeder.

8 kommentarer:

  1. Ja den er godt nok fin!
    Tak for tip - omend det kan ende med at blive et dyrt et af slagsen :o)

    SvarSlet
  2. Jep, jeg stemmer i - overvejer også at udskifte de to trip trapper med netop disse to i sort. Er VILD med dem :-)

    SvarSlet
  3. Nøj de er fine og hvor er det fristende!!
    Jeg var så heldig at finde to af de gamle her den anden dag, til 20kr stk - det var mums;)
    Kh Catrine

    SvarSlet
  4. ..jeg ELSKER hylla, stolen, fargene og a l t..
    NYDELIG :)

    SvarSlet
  5. For hede hule h'''''' hvor er de fede!

    SvarSlet
  6. Det er da et super tilbud! Jeg var så heldig at finde én på gul og gratis for nogle måneder siden. Topfin og til en god pris!
    Min datter er så glad for den og det er hendes mor bestemt også :)

    SvarSlet
  7. Lækker stol - og godt at have dig tilbage :) Sikke noget med det malware der :(

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  8. super fin stol... er der nogen der ved hvor skrivebordet/reolen fra ???

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.