tirsdag den 18. september 2012

Vinderen af Coolprint wallstickeren er fundet!

Jeg har (et par dage forsinket) ved hjælp af random.org trukket en vinder af Coolprint give away'en. Tak til alle jer der havde lyst til at deltage og jeg kan se at de fleste af jer har helt samme smag som mig, og har udset jer den lange uge- eller madplan ;o)




Den heldige vinder blev kommentar nr. 30, som tilhører Anne Sofie, der skrev:
 "Uha, de ser godt nok skønne ud! Jeg ville blive lykkelig for en lang ugeplan, så kan man jo altid skrive madplan på ugeplanen!"

Tak for dine søde ord, Anne Sophie, og tillykke med den fine gevinst. Jeg sender dig en mail :) 

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Ih, jeg blev godtnok glad, da mailen tikkede ind i min mailboks, om at jeg havde vundet.
    Glæder mig til at dekorere køkkenet.
    Tusinde tak for chancen for at vinde.
    Kh fra Anne sophie

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.