søndag den 9. september 2012

Tyske 70'er T-shirts

I min evige søgen efter farverige 70'er skatte hænder det også at jeg falder over noget fint tøj. Som f.eks. disse skønne tyske t-shirts der ligesom sengetøjet fra samme periode prydes af fine farverige og glade prints. Jeg ved dog ikke lige hvordan de har vurderet størrelserne på tøjet dengang, for disse er fra str. 86 til 116 og passer alle Alfred på knapt 2 år. Hvordan?
Mine favoritter er den gule med skyer og sol og den hvide med orange kanter og katten på legepladsen. Hvilken er din favorit?

7 kommentarer:

  1. Den der opa undertrøje ville jeg ææælske :)

    SvarSlet
  2. Gillar alla men kanske mest den med "Hacke hackspett" som han kallas i Sverige, t-shirt nr 3. :-D

    SvarSlet
  3. Også den gule med skyerne, og den med tropeøen. Jeg kunne faktisk godt selv finde på at gå med dem, hehe (hvis jeg altså kunne passe dem)

    SvarSlet
  4. Hvor er de mega fine!! Mine favoritter er de to sidste :)

    SvarSlet
  5. Den blåmønstrede er nu heller ikke så tosset - men sikke fine fund. Hvor mon du finder alt det guld?

    SvarSlet
  6. Hvor er de skønne! Jeg er mest til den gule med skyer og den med de mange blå hjerter.

    Ærgerligt at de ikke passer andre end Alfred dog. Synes også at de retrotøjting jeg har fundet har været meget små.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.