mandag den 3. september 2012

Outfits (nu med links)

Efter opfordring på Instagram er her et lille outfit indlæg med moi og ældstesøn. Synes egentlig det er ret sjovt at lave disse outfit billeder, så måske der kommer mere af det. Er det noget I gider at se på?

UPDATE. Her kommer lidt links til hvor man kan shoppe nogle af de ting vi har på.

Først mit outfit:
Vanessa bruno Athé bluse kan shoppes på udsalg lige her.
Monocrom koralfarvede bukser kan shoppes på udsalg lige her. Mine er købt i Zornig og sidst jeg var der havde de stadig nogle på (endnu billigere) udsalg, så der kan du også prøve.
Zara solbriller og guld shopper i skind er fra sidste år, så de kan ikke fåes mere. Dog har Zara altid fine solbriller til billige penge - og jeg har samme taske i sølv (ubrugt), som kommer til salg på min blogshop enten idag eller imorgen ;o)
TOMS skoene i koral købte jeg sidste sommer i en butik hernede i Tyskland, så ved ikke om den farve findes mere, men ellers kan du finde mange andre fine enten her, her eller lige her. Og jeg kan varmt anbefale de sko. De er pæne og så er de virkelig gode at gå i, og bedst af alt: For hvert par sko TOMS sælger giver de et par sko til et barn i nød. Smukt!

Rasmus:
Zara bukser i lækker rød farve kan købes lige her. Virkelig god model med strech i, så de er behagelige at have på og til at bevæge sig i til trods for det smalle snit.
Zara støvlerne er købt sidste år, men de har altid denne eller lignende modeller i forskellige farver, prints og materialer. F.eks. disse.
Kulör stribet hættetrøje er købt lige her.
Rika uld trøjen med skind stjernelapper på albuerne er købt her, men det var sidste år, så kan se de ikke har den farve mere. Kun en mørkegrå, men den er til gengæld på udsalg.







49 kommentarer:

  1. de fanger ikke rigtig min interesse :) men jeg kan jo bare kigge udenom ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, ja det kan du jo.
      Men ja, min blog er jo mere en krea/mad/retro blog, så derfor spørger jeg netop og tak for din ærlighed ;o)

      Slet
  2. Klart, kom bare :)
    Knus Sandra

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne se mere:)

    SvarSlet
  4. Det er ihvertfald nogle smukke motiver:-)
    Men de indlæg jeg virkelig elsker er loppefund, indretning, mad og især dine fortællinger om Tyskland. Du laver et fantastiske ambassadørarbejde - tænk engang at du har gort det trendy og attråværdigt at bo i Midttyskland. Det havde jeg aldrig troet jeg skulle drømme om - ha ha ;-)
    Har fulgt din blog i lidt over et år nu, mens jeg har været på barsel - det er dejlig læsning, så tak for det.
    mvh Annika

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, sikke en sød kommentar!! Det gør mig rigtig glad :)
      Er virkelig glad for at jeg har fået ændret lidt fordomme om Tyskland. Havde selv rigtig mange inden vi flyttede hertil for nu 6 et halvt år siden, men jeg er bare blevet så glad for dette land, og den begejstring kommer jeg selvfølgelig, helt uden at tænke over det, til at give videre, og det er jo dejligt.
      Og bare rolig, lopper, indretning, mad og Tyskland kommer stadig til at fylde mest herpå bloggen!
      Kh Ulla.

      Slet
  5. Meget gerne :) lækker knægt altså :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt! Tak for feedback. Ser ud til at jeg godt kan modeblogge lidt mere ;o)

      Slet
  6. Jaaaa - elsker din stil og vil rigtig gerne se, hvad du har på. Så du ku' fint blive modeblogger for min skyld :) men et miks af det, du i forvejen skriver om krydret med lidt outfits og shoppetips, JA tak, mere af det.
    kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor fedt! Så vil jeg da til at mikse lidt mode ind i alt det andet ;o)
      Tak for dejlig feedback!

      Slet
  7. ja endelig vis os man kan være smart i Tyskland.
    og det du kørte engang med at vise jeres aftensmad - må du også rigtig gerne vise mere af :-)
    første gang jeg kommentere - men virkelig inspirerende blog, overskuddet smitter helt af på mig når jeg læser med.
    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Ih, mange mange tak. Det var sødt skrevet ;o)
      Skal nok komme med lidt flere aftensmadsbilleder. Og lidt mere mode, ser det også ud til at stemningen er til :-)

      Slet
  8. Det er altid spændende at få et indblik i andres stil og fortolkning af tendenser, så meget gerne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt Ida! Tak for dejlig tilbagemelding :o)

      Slet
  9. Svar
    1. Dejligt, for jeg synes det er så sjovt at lave ;o)

      Slet
  10. aber natürlich! du må gerne krydre din skønne blok med både voksen og børnemode- især nu personerne er smukke at se på:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh, man kan da også altid regne med en dejlig kommentar fra dig, søde Kirsten. Tak ;o)

      Slet
  11. Jeg sluger alt råt *ha ha* ej, jeg kan også bedst lide et miks, lidt af alt...
    Hmm tænker at det er fint at se hvad du og dine børn har på, men kunne man udvide den og evt. linke til hvor man kan shoppe det???
    Så engang at du havde købt de skønneste ballerina´er, men søgte og søgte uden at være heldig :(
    Kunne naturligvis også have sendt dig en mail, men....tja det gjorde jeg ikke. Men det skal jo heller ikke være sådan at du tænker at vi skal klone dig :)
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Libbie, jeg skal helt sikkert nok tænke på at linke - selvom i nogle tilfælde vil det jo være nogle gamle klude vi har på, som måske ikke kan fåes mere ;o) Men så vil jeg prøve at finde et alternativ.
      Og ja, du skulle da bestemt bare have sendt mig en mail mht. de sko. Præcis sådanne mails svarer jeg på næsten dagligt ;o)
      Gad vide hvad det var for nogle ballerinaer?
      Og jeg vil da blive beæret hvis nogen kan blive inspireret af min stil!
      Kh Ulla.

      Slet
    2. Det er nogen pudderfarvede fra Chloé mener jeg...

      Slet
    3. Nårh dem! Dem havde jeg faktisk lige på igår (og der blev taget outfit billeder ;o)).

      Slet
  12. Synes der er mange fede modeblogs i forvejen - det er ikke derfor jeg læser med her :-)

    SvarSlet
  13. Ja, det er så skønt at se andres stil og blive inspireret, så jeg vil gerne se mere Ulla!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, Lisbeth. Jeg er også vild med dine outfit indlæg og din meget personlige smukke stil :o)

      Slet
    2. Tak søde du! Har desværre selv fået nogle meget(!) hårde ord med på vejen (selvfølgelig fra anonyme) oven på de indlæg... Janteloven lever desværre:o(

      Slet
    3. Nej da!!? Gud, hvem finder dog på at skrive grimme ting til dig?? Ej, altså og så anonymt. Det er sgu for meget, altså :(

      Slet
  14. Svar
    1. Fedt fedt! Tak for feedback :)

      Slet
  15. Nej, det er ikke noget for mig. Jeg kan bedre li når du fortæller om dit liv i Tyskland, ser hvad du har gjort af loppefund, og især hvad du har fået strikket til dine drenge :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Liv i Tyskland og loppefund vil der selvfølgelig fortsat komme masser af, men strik til drenge.... der må jeg skuffe, for jeg kan slet ikke strikke ;o)

      Slet
  16. Super god ide' Ulla! Jeg er med paa at blive inspireret! Jeg elsker bare Tom's laekre laekre sko at gaa i :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt, Kathrine! Kan se der er stemning for det, så jeg vil da i ny og næ komme med lidt outfit indlæg ;o)
      Åh ja, Toms er bare så gode at gå i!!

      Slet
  17. Meget gerne mere af det og gerne med links til de mærker du nævner ! Kan se du er inspireret af Bleubird Blog som før og jeg elsker hendes indlæg !

    SvarSlet
    Svar
    1. Bleubird er min absolut yndlingsblog og jeg blive altid inspireret hos hende - også hendes fine outfit indlæg. Alt ser bare så lækkert ud inde hos hende ;o)

      Slet
  18. Hvordan er Zaras børnetøj i størrelsen? Har en høj 8 årig, skal han have str 9-10 år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Deres bukser er ret lange i størrelserne. Rasmus er 130 cm. og er netop gået op i str. 7-8 år, og der er rigeligt plads at vokse i :)

      Slet
  19. Ja, meget gerne flere af den slags indlæg Ulla:-) Du ser skøn ud:-)
    Ej, jeg er helt i chok over Lisbeths kommentar længere oppe, omkring grimme kommentarer til den slags indlæg... Hvorfor gør folk dog sådan noget:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er da helt utroligt!! Fatter det simpelthen ikke???! Man må have ondt et sted hvis man synes man skal kommentere negativt på sådanne indlæg!

      Slet
  20. Gør det! Gør det! Gør det! (Jeg elsker også at læse med hos Bluebird - synes det er en god kombination)

    Og så lige et spørgsmål til dine Toms - hvordan er det med Toms og regnvejr? Jeg synes, de minder meget om maosko/kinasko og kombinationen af dem og så regnvejr, husker jeg kun som værende noget meget træls, sjasket, vådt og dårligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de ligner måske maosko/kinasko men de er meget forskellige fra dem. De har f.eks. mere en sål som sneakers har, så de er meget mere behagelige at gå i. Mere stødabsorbering. De har gummisål, så der trænger ikke vand op nedefra, men som udgangspunkt er kanvassko og regnvejr jo aldrig rigtig den bedste kombi ;o)

      Slet
    2. Tak for svar :)
      Hehe, nej normalt ville jeg også undgå kombinationen af stofsko og regnvejr, men det danske vejr har det jo med at overraske én, og så er det rart med en sko med lidt mere bund i end kinasko.
      Jeg tror næsten jeg skal have mig sådan et par Toms - de lyder meget behagelige, og er egentlig også ret fine.

      Slet
  21. Ok tak. Så skal Jeppe nok også have str. 7-8 år. Er det det samme med overdele?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes det er det samme med overdelene :)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.