lørdag den 8. september 2012

Outfit // 2


Jeg undskylder det fjogede udtryk og det dovne øje. Min undskyldning er, at jeg er vandt til at stå bag kameraet. Mit outfit fra i torsdags, hvor jeg spiste frokost med min au pair, som er kommet tilbage. Hun er nu officielt ikke længere vores au pair, men vores logerende. Storesøsteren i huset kan vi kalde hende, og drengene er ligesom vi rigtig glade for at hun igen bor hos os. Om ganske kort tid starter hun på uni her i Mainz. Kloge søde pige.

Sko, taske, cardigan og tørklæde er gamle yndlings i min garderobe. Skoene købte jeg da jeg var højgravid med Alfred og synes jeg skulle forkæle mig selv lidt.

Bukserne fra Zara kan købes lige her.
T-shirt fra T by Alexander Wang kan købes lige her
Armbånd fra Mono & Me kan købes lige her
Armkæder fra Ninna York kan snart købes lige her.

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, tænkte det nok :)
      Jeg er også rigtig glad for dem.

      Slet
  2. Svar
    1. Ja, det er også nogle af mine favoritter i garderoben :)

      Slet
  3. Du ser fantastisk ud:-) Jeg elsker din stil, synes den er så personlig! De er godt nok flotte de leo bukser, jeg tror snart jeg er nødt til at Zara shoppe igen, hvorfor er alt hvad de laver bare så pænt??!!!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.