torsdag den 6. september 2012

Mini Rodini til maxi søn

Mini Rodini er et af mine klare favorit børnetøjsmærker. De laver super sejt tøj specielt til drenge, og dem har vi jo nogle stykker af her i huset.
Rasmus vokser som ukrudt lige for tiden, og det meste af hans efterårs/vinter garderobe er nu givet videre til Bertram, og så må der jo nyt til i str. 128/134. Kan slet ikke forstå det??

Det blev til tre fine overdele fra Mini Rodini. Altsammen shoppet på deres egen webshop. Er fuldstændig pjattet med stjerneblusen. Der er sådan lidt Buster over den, kan I se det? :-)

Egentlig må jeg kun (altså sådan for min egen samvittigheds skyld) købe tøj til Rasmus. Lejlighedsvis til Bertram (når der ikke er nogle hele bukser at arve fra Rasmus) men næsten ikke til Alfred. Som mindste arving har han hvad han skal bruge. Var dog alligevel nødt til at købe stjerneblusen i størrelse lillebror. Den er blød og lækker i angora/nylon/viskose mix og skal holde mini og maxi varm når efteråret og vinteren kommer om forhåbentlig lang tid!

Lige nu nyder vi i hvert fald noget der ligner sommer her i Mainz med 25-29 grader resten af ugen, og for min skyld må det gerne blive ved lidt endnu.

5 kommentarer:

  1. Av 25-29 grader....synes jeg kan mærke efteråret komme stigende her i dk...ret så skuffende og træls. Nyd jeres dejlige sommer-vi har ikke rigtig haft nogen i år. God dag Ulla

    SvarSlet
  2. Det er også bare super fede ting. Havde jeg en lille dreng måtte han også meget gerne være klædt i mini rodini :)

    SvarSlet
  3. Enig! Mini Rodini laver virkelig lækre sager..

    SvarSlet
  4. Jeg er også helt vild med mærket - især deres prints. Tigrene her er virkeligt seje :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  5. Ja, det laver bare nogle fede sager - både til drenge og piger:-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.