mandag den 24. september 2012

Jeg forbereder og jeg hygger mig med det!






Jeg er i fuld gang med at forberede to dages fødselsdagsfestivitas for Bertram. Først i børnehaven, så hjemme med familien og en dag senere med vennerne til indianerfest. 
Jeg finder gear frem, overvejer hvilke lege vi skal finde på i det regnvejr de har lovet på onsdag, afprøver opskrifter på ildvand, grubler over en praktisk indpakning til Bertrams store gave, som lige nu står gemt under noget stof i systuen, fylder totempæl pinata og laver hjemmelavet sundt slik. 
Nu vil jeg bage kanelsnegle til fejringen i børnehaven imorgen og så vil jeg gå i seng og tænke på at lige nu for præcis 6 år siden havde jeg ikke den fjerneste anelse om jeg dagen efter skulle være mor for anden gang (altså måske lige udover den diskrete bule på maven). Der var 10 dage til termin og jeg havde ikke skyggen af veer. Men han kom og han kom hurtigt og han var elsket i det splitsekund jeg fik ham i armene. 

4 kommentarer:

  1. Uh, hvor spændende...

    Og hjerteligt tillykke med den kommende 6 årig!

    Jeg har forresten flere institutionsstole, hvis du mangler- og et par af dem er i PERFEKT stand! ;)

    SvarSlet
  2. Den store gave (som han bliver ellervild med. Kapla er genialt) pakker du da ind i et af dine flotte stykker stof. Lad være med at klippe i det bare pak det rundt om gaven. Gaven bliver flot og stoffet tager ingen skade.

    Tillykke med ham. 6 år er et skønt år. Jeg tror 5-7 er mine yndlings år.

    SvarSlet
  3. Spennende å se på alt det fine du lager - jeg får dårlig samvittighet med tanke på min mellomste gutt som har bursdag i neste uke... :) Jeg får ta meg sammen og lage invitasjonene i morgen :)

    SvarSlet
  4. Uh, Bertram får sig vist et par dejlige fødselsdagsdage :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.