søndag den 30. september 2012

Darlings i Etsy shoppen

Jeg er systematisk ved at skære mig igennem alle mine darlings, og jeg slagter dem én for én. Om mindre end et år skal vi, som det ser ud nu, flytte hjem til Danmark, og målet er at jeg inden da ikke har mere stof end der kan være i de to Ikea reoler jeg har i min systue (hvilket jo egentlig også stadig er ret meget :-)). Lige nu er der stof både ovenpå reolerne, ved siden af reolerne, under sybordet og i mange blå ikeatasker, så det er lidt af en opgave jeg har sat mig selv på.
Derfor vil der løbende de næste mange uger komme masser af darlings til salg i Etsy shoppen - startende idag! Find shoppen lige her.

4 kommentarer:

  1. Jamen....troede lige i fik fire år mere!!!! Øv altså. God slagtning af dine darlington, det ser godt ud:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, han skrev under på et et-årig kontrakt i foråret, og sådan et år går jo hurtigt :-)

      Slet
  2. Jøsses, ja det er lige om lidt....hvordan føles det??vel en blanding af det hele, nu hvor i har fået et skønt liv i det tyske....med enkelte afsavn til det danske....

    SvarSlet
  3. MUMS siger jeg bare..... skal virkelig passe på pengepungen nu..

    PUHA. TAK for lækkerier for øjet !

    /Kathrine.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.