tirsdag den 4. september 2012

Coolprint wallsticker GIVEAWAY!




Hvis ikke I allerede kender de fede wallstickers fra Coolprint, så tjek dem ud lige her på deres hjemmeside.

Jeg er især helt vildt begejstret for deres tavlestickers. Som storfamilie kunne jeg da godt lige se sådan en ugeplanstavle gøre det en del nemmere at overskue en uge med fodboldtræninger, legeaftaler, forældremøder og børnefødselsdage.

Eller en madplanstavle til ugens planlagte måltider. Noget jeg godt selv kunne blive en del bedre til at skemalægge - hm hm :)

Netop sådan en ugeplan eller madplan i tavlefolie kan du nu vinde her på bloggen. Coolprint sponsorerer nemlig denne fine gevinst til én af mine læsere.

Alt du skal gøre for at deltage er at skrive en kommentar til dette indlæg, hvor du fortæller hvilken tavlesticker du kunne tænke dig at vinde.

Der er fire tavlestickers at vælge imellem (se dem ved at klikke på dem herunder):
Wallsticker madplan 
Wallsticker madplan lang
Wallsticker ugeplan 
Wallsticker ugeplan lang

Har du ikke en blog er det også vigtigt du skriver din mailadresse i kommentaren, så jeg kan komme i kontakt med dig, hvis du er den heldige.

Konkurrencen løber frem til søndag d. 16. september, hvorefter jeg trækker den heldige vinder.



141 kommentarer:

  1. Hvor spændende!!!

    Jeg kunne godt tænke mig: madplan lang... hvis nu jeg skulle gå hen og være heldig :0)

    SvarSlet
  2. Næ hvor fint - jeg gad godt vinde madplan.
    Anna

    SvarSlet
  3. Øj, mangler lige præcist sådan en ugeplan. Hvis jeg vinder, ønsker jeg mig meget den lange ugeplan.

    SvarSlet
  4. Ja tak jeg vil også gerne være med og ønsker mig også den lange : )

    SvarSlet
  5. Jeg tror, jeg helst vil have en ugeplan hvis jeg vinder :)

    SvarSlet
  6. Øj, den der lange madplan er fed! Jeg er sikker på at jeg ville blive MEGET bedre til at planlægge med den hængende i mit køkken!

    SvarSlet
  7. Uh jeg ville gerne vinde ugeplanen herover :-)

    -Camilla

    SvarSlet
  8. Rigtigt fint til væggen. Hvis mit lod er et vinderlod, hvilket jeg håber ;), ønsker jeg en lang ugeplan

    SvarSlet
  9. Lang ugeplan, hvis jeg vinder.
    www.janelerche.dk
    janelerche@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. Den lange ugeplan ville holde godt styr på vores aftaler i entreen :0) Så jeg krydser lige fingre for os da!

    SvarSlet
  11. Sådan en lang ugeplan ville passe perfekt hjemme hos mig :-) Så jeg krydser lige fingre for at det er mig som bliver den heldige!

    Kh :-)

    SvarSlet
  12. Åh jeg ville rigtig gerne vinde den lange ugeplan, den er da for lækker! (:

    SvarSlet
  13. Nej hvor fint! Jeg ville meget gerne være den heldige ejer af den lange ugeplan

    lykkelighverdag@gmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg krydser fingre for at være den heldige vinder af en lang madplan :)

    SvarSlet
  15. Den lange ugeplan ville hjælpe her ;0)

    SvarSlet
  16. Deltager med et stort håb om at vinde den lange ugeplan.

    Vil ha, vil ha, vil ha ;)

    SvarSlet
  17. Jeg ville elske at have den lange ugeplan. Vi er lige flyttet 3 mennesker fra en lille 2 værelsets lejlighed og hen til en skøn femmer. Men der er så meget vægplads, og med sådan en lille datter på 2 år, er der nok at se til. Har endnu ikke besluttet mig for plakater eller haft overskud til at købe rammer. Sådan et lækker klistermærke ville være genialt til en stresset mor. Kh Sara (sarahjerming@yahoo.dk)

    SvarSlet
  18. Uhh jeg vil da meget gerne vinde en lang ugeplan :-)

    (idapersson84@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. Årh en fed Give Away. Hvis jeg skulle være den heldige ville jeg vælge den lange ugeplan, den ville passe perfekt i vores køkken :)

    SvarSlet
  20. Jeg ville elske at vinde den lange ugeplan;-)
    Linealfred@gmail.com

    SvarSlet
  21. Hvis man skulle være så heldig ville 'Ugeplan Lang' passe perfekt ind hos mig ;-)
    Krydser fingrene :)

    SvarSlet
  22. Ugeplan lang ville være helt perfekt hos mig. langballewetche@privat.dk
    Krydser fingre

    SvarSlet
  23. Hold op de er fede. Den lange ugeplan ville helt sikkert se godt ud på min væg herhjemme ;-)

    SvarSlet
  24. Jeg vil gerne vinde en ugeplan.

    SvarSlet
  25. Uhh med 3 unger ville en lang ugeplan måske gøre hverdagen lidt mere overskuelig. Kh Tine (tine-michael@pc.dk)

    SvarSlet
  26. Hej... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vinde den lange madplan.
    Vi er en familie med 3 børn, som gerne vil være med til at bestemme... og se frem til hvad vi skal have at spise.
    Kh Charlotte
    folmer@posgaard.com

    SvarSlet
  27. Det er lige hvad vi mangler, til på siden af køleskabet. Så jeg ønsker mig en ugeplan lang:-)

    SvarSlet
  28. Jeg er med. Og skulle jeg være den heldige så ønsker jeg mig madplan :-)

    /Maj-Britt
    Mm@theashaab.dk

    SvarSlet
  29. Uha. De ser godtnok skønne ud! Jeg ville blive lykkelig for en lang ugeplan, så kan man jo altid skrive madplanen på ugeplanen!
    Mange hilsner og tak for en inspirerede blog!
    Anne Sophie Koch, annesophiekoch@gmail.com

    SvarSlet
  30. De ser rigtig fine ud! Jeg kunne godt tænke mig en ugeplan.
    Kh Marianne
    mariannething@gmail.com

    SvarSlet
  31. Fede wallstickers! Jeg kunne godt tænke mig den 'alm.' madplan!

    SvarSlet
  32. Ej hvor er de smarte :-) Jeg ønsker mig en lang ugeplan og lidt held.

    Kh Mette

    SvarSlet
  33. En lang ugeplan vil være fed ;)

    SvarSlet
  34. Hvis jeg vinder, ønsker jeg mig den lange ugeplan. Mvh Rikke
    rrmontanus [@] hotmail [dot] com

    SvarSlet
  35. Ønsker mig helt vildt en madplan (lang), nu hvor vi er blevet nogle rigtig madplan-hajer herhjemme :)

    SvarSlet
  36. Hvis en nordmann får være med, så kunne jeg godt tenke meg å vinne den lange ugeplanen! Vi har akkurat flyttet inn i et nytt hus og trenger virkelig noen slike lekre ting på veggene=) Hilsen Anja (hei_anja@hotmail.com) http://veslevinkelssukkertoy.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Madplan lang må gerne flytte ind i mit hjem vh indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  38. Jeg vil gerne være med :)
    Er mest til den lange ugeplan :)

    SvarSlet
  39. Det er altså supersmart med de stickers!- jeg krydSer fingre for at vinde den lange madplan:-)

    SvarSlet
  40. Jeg vil super gerne vinde den lange ugeplan. Den ville være helt perfekt til vores "skorstensvæg" i køkkenet!

    SvarSlet
  41. Vildt smart lige hvad jeg kunne bruge på væggen! :-) Håber på at vinde den lange ugeplan :-)

    male6623@gmail.com

    SvarSlet
  42. En lang ugeplan ville være skøn at få op herhjemme! Marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  43. Gud, hvor er de fede! Jamen, jeg håber på en lang ugeplan. Er sindssygt træt af vores familiekalender hvor der er mini lidt plads ud for hver vores navne. Vi er (også) 5, så der er noget at holde styr på :)

    SvarSlet
  44. jeg kunne godt bruge den lange ugeplan den ville passe godt ind i mit køkken og gøre lykke i en travl hverdag

    SvarSlet
  45. Den lange ugeplaner SÅÅÅ fin! :)
    Sådan en må hellere end gerne flytte ind, her hos mig! :) Vi bliver nemlig snart en mere, såh det kunne da være endnu mere praktisk! :)

    SvarSlet
  46. Ej sådan én er da lige hvad vi har kigget efter! JEg ville elske at eje ugeplan lang..:) Hvor er de bare fine..
    KH Anne

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne vinde den lange madplan :) Hilsen Jette jhpilevej@gmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg kunne godt tænke mig Madplan lang:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  49. Jeg håber, jeg vinder "Madplan lang"

    Marlene

    SvarSlet
  50. Hvis jeg skulle være så heldig at vinde vil jeg gerne have den lange madplan.

    SvarSlet
  51. Hvis jeg blivr den heldige vinder, kunne jeg godt tænke mig wallstickeren "ugeplan lang"...

    SvarSlet
  52. Vi kunne virkelig godt bruge en "madplan lang" i vores køkken i stedet for alle de små sedler jeg har liggende overalt...
    Mange hilsner Maria
    forzamaria@hotmail.com

    SvarSlet
  53. Hvor fedt! Min lille familie kunne godt bruge en lang ugeplan! annaviktoria.f@gmail.com

    SvarSlet
  54. Hvor er de flotte :-) Jeg ønsker mig en "Ugeplan Lang", hvis jeg vinder :-)

    Hilsen Henriette (henriettekloster@gmail.com)

    SvarSlet
  55. Ja, super flotte. Ønsker mig "madplan lang" :D

    SvarSlet
  56. Jeg kunne vildt godt bruge en "Ugeplan Lang", så jeg kunne få styr på det, jeg laver (;

    Maria (skumsvamp@hotmail.com)

    SvarSlet
  57. Geniale er da ordet, der bedst kan beskrive dem! Jeg kunne helt sikkert godt bruge 'Ugeplan Lang'. marie-louise @ zenger.org

    SvarSlet
  58. I would wish for the "ugeplan lang", if I was the winner! kraemerisch@web.de

    SvarSlet
  59. Uhh, hvor fint! Jeg ønsker mig en lang ugeplan.. :)

    SvarSlet
  60. Jeg ønsker mig en lang ugeplan :) begynder på arbejde lige om lidt efter barsel med 3 barn.
    Struktur er tiltrængt ;)
    Mettelyngholm@live.dk

    SvarSlet
  61. Ville passe super godt ind i vores nye køkken!:-) jeg ønsker mig den lange ugeplan!
    Hilsen Mette (mette_green@luve.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der skulle stå mette_green@live.dk:-)

      Slet
  62. Vi skal til at lave nyt køkken og ville ELSKE at junne sætte en "ugeplan lang" op. Ih hvor jeg krydser fingre

    SvarSlet
  63. Wallsticker madplan ville være en fin afløser for papir-arket på køleskabet :-)

    SvarSlet
  64. hvis jeg er heldig så ønsker jeg denne her http://www.coolprint.dk/wallstickers-ugeplan-lang-i-tavlefolie-p-468.html

    helle@mody.dk

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  65. Jeg ville elske at eje den lange madplan..

    Har tilmeldt mig som fast læser af di skønne blog - glæder mig til at følge med..

    Kig gerne forbi min giveaway på http://farvenlykke.blogspot.dk/2012/09/giveaway-uden-anledning.html


    Solskinssmil Sofie

    SvarSlet
  66. Håber på st vinde ugeplan lang :)

    SvarSlet
  67. For en madplans entusiast som jeg vil en lang madplan helt klart være lykken for mig :-)

    SvarSlet
  68. Vi kunne godt bruge den lande ugeplan hjemme hos os - kan allerede se for mig hvor den skal hænge

    SvarSlet
  69. Kunne godt tænke mig sådan en ugeplan.
    Louise
    Louiseogchris@hotmail.com

    SvarSlet
  70. Jeg ønsker mig http://www.coolprint.dk/wallstickers-madplan-lang-i-tavlefolie-p-469.html :)

    SvarSlet
  71. Jeg håber på at vinde den lange madplan.
    mvh. Charlotte

    SvarSlet
  72. Vi har netop bestemt os for at lave madplan fremover - så den lange af slagsen ville være genial ude i vores køkken, og gøre mit liv lidt lettere ;) (ihvertfald indenfor madlavningen)

    SvarSlet
  73. Skulle jeg være så heldig at vinde, ville jeg elske at planlægge ugen med den fine, lange ugeplan. Synes, der er noget hyggeligt over god gammeldags kalenderhold i en verden, hvor kalenderen ellers også er gået online. Og så er det jo et pænt kunstværk i sig selv :)

    SvarSlet
  74. Uha...sådan en wallsticker vil jeg leget gerne vinde og ønsker mig ugeplan lang, hvis jeg bliver den heldige:)

    SvarSlet
  75. Nej, hvor fint! Jeg krydser fingre, og håber at jeg er den heldige vinder af den lange ugeplan :)

    SvarSlet
  76. Wow hvor fint :) Det kunne være vildt fedt at eje sådan et. Hurra for struktur :) Jeg vil vildt gerne have ugeplanen. Mange hilsner Kamilla

    SvarSlet
  77. Den lange madplan kan vi da helt sikkert bruge! Nu har tanken om en madplan luret så længe, at måske er det lige DEN der kan få det hele til at køre :)
    vh, Kari

    SvarSlet
  78. Jeg vil gerne være med, og vil vælge madplan lang :)

    SvarSlet
  79. Ikke dårligt :-) Hvis jeg var heldig at vinde, ville jeg foretrække 'ugeplan - lang' :-)

    SvarSlet
  80. Deltager :D
    http://www.coolprint.dk/wallstickers-ugeplan-lang-i-tavlefolie-p-468.html

    SvarSlet
  81. Jeg kunne godt tænke mig: http://www.coolprint.dk/wallstickers-madplan-i-tavlefolie-p-467.html

    SvarSlet
  82. Ja det gad jeg da godt vinde!
    Det skulle være madplan-lang hvis jeg var så heldig at vinde

    SvarSlet
  83. Jeg vil rigtig gerne være med og hvis jeg er den heldige vil jeg gerne vinde ugeplan lang.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  84. Ååhh hvor er det bare fint :) begge de lange er så fine ... Ugeplan eller madplan ... Ååhh det må blive ugeplan (lang) og så krydser jeg bare fingre :) Vh Mia (miastaunsager@hotmail.com

    SvarSlet
  85. ønsker mig brændende ugeplan lang :-)
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  86. Det er klart den lange madplan.
    Så kan det være vi endelig kan få gennemført konceptet herhjemme;)
    kattemilla snabela hotmail.com

    SvarSlet
  87. Den der madplan passer simpelt hen lige til vort køleskab!
    :)

    SvarSlet
  88. Jeg vil rigtig gerne deltage og hvis jeg er heldig ønsker jeg mig den lange ugeplan.
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  89. Den må jeg være med på og jeg ønsker mig den lange ugeplan - perfekt til en travl tvillingefamilie med en masse fritidsinteresser :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  90. Ja da, det må være løsningen på en del af de logistiske udfordringer, man har i e stor og aktiv familie. Den lange ugeplan...
    Venlig hilsen Louise Huss
    louisehuss@gmail.com

    SvarSlet
  91. Den lange ugeplan ville være helt fantastisk!
    Jeg går i 2.G og sammen med arbejde og 1000 afleveringer er ens uge utroligt hektisk. Det ville hjælpe enormt meget (:

    Katrine
    Mycowpillow@gmail.com
    Snomme.blogspot.dk

    SvarSlet
  92. Jeg bilder mig ind, at en lang ugeplan ville gøre studiestarten og den dertilhørende hverdag meget nemmere at overskue :)

    Jeg har selv gang i en giveaway, hvor du kan vinde en fed retroplakat eller et gavekort til filmplakaten.com - deltag gerne:)
    http://www.skriftli.blogspot.dk/2012/08/giveaway-retroplakat-gavekort.html

    SvarSlet
  93. Hvor er den sej og praktisk den lange ugeplan ! 030786@gmail.com

    SvarSlet
  94. Jeg synes, den lange ugeplan er finest :)

    maiodgaard@gmail.com

    SvarSlet
  95. Jeg kunne godt tænke mig at vinde den lange ugeplan! Den er super fed!

    Kh Katrine
    www.etopbyggeteventyr.dk
    etopbyggeteventyr@hotmail.com

    SvarSlet
  96. Jeg vil super gerne vinde, og jeg ved lige hvor den skal hænge. Nemlig i vores køkken, som snart skal renoveres. Jeg kunne tænke mig wallsticker ugeplan

    SvarSlet
  97. Uh, den lange ugeplan ville passe PERFEKT ind herhjemme med 3 børn og 2 voksne.

    Jeg krydser fingre og håber på gevinst :).

    SvarSlet
  98. Den Madplan ville være ganske genial i vores køkken, hvor vægpladsen er sparsom. Vh Ruth ruthszoeke@gmail.com

    SvarSlet
  99. Fedt.. Vil elske ugeplan lang udgaven og ved lige hvor den skulle op.

    SvarSlet
  100. Super fed... Skulle jeg være så heldig og vinde, kunne jeg godt tænke mig ugeplan lang udgaven :o)

    SvarSlet
  101. Øj, det kunne være fedt med en ugeplan-tavlesticker. Det mangler vi meget herhjemme, nu hvor jeg har fået arbejde og to drenge, der skal bringes og hentes i henholdsvis vuggestue og børnehave. Jeg ved lige, hvor den skal være i køkkenet og forhåbentlig bidrage til at bringe orden på vores hverdag! :-)

    SvarSlet
  102. Ej, hvor er de smarte! Jeg krydser fingre for at jeg måske vinder madplan lang eller ugeplan lang.

    SvarSlet
  103. Wauw en lang ugeplan ville passe perfekt hjemme hos mig, så jeg krydser finger :-)
    Hilsen Kit (kitmalene@ofir.dk)

    SvarSlet
  104. Fin give away :-)
    En lang ugeplan kunne vi godt bruge herhjemme...
    så kunne det være man glemte færre aftaler ;-)
    Hilsen Frk. Hansen (-med 2 give aways på bloggen)

    SvarSlet
  105. jeg må da lige være med her..... hvis jeg er den heldige ville jeg gerne have ugeplan
    knus lis
    http://1ret2vrang.blogspot.it/
    pspgirl@gmail.com

    SvarSlet
  106. For pokker en dejlig give away. Hvis jeg skulle være heldig, så vil jeg super gerne have madplan, den lange.

    SvarSlet
  107. Super fin fin!! Jeg håber på en lang ugeplan. :)

    SvarSlet
  108. Jeg vil ritig gerne være med og vil gerne have lang ugeplan:-)

    SvarSlet
  109. Hvor er de bare super cool..Ville se bragende godt ud på væggen i køkkenet og ikke mindst gøre hverdagen lidt mere overskuelig, he he..

    Vi drømmer om den lange ugeplan....;O)

    betinaz@gmail.com

    SvarSlet
  110. Sikke en lækker GiveAway. Den lange ugeplan ville gøre det godt hjemme hos os.

    Kh. Maria
    frukora@live.dk

    SvarSlet
  111. Ej hvor er de fede - en lang ugeplan ville være et hit herhjemme!
    Hilsen Anne-Mette teilmanndahl@msn.com

    SvarSlet
  112. Wow hvor smart - jeg vil gerne vinde en lang ugeplan :o)

    SvarSlet
  113. Jeg er alt for dårlig til det der med madplan, men man kunne jo håbe, at det ville være lidt sjovere og nemmere at planlægge med en lang ugeplan.
    Line Line
    line_lind@hotmail.com

    SvarSlet
  114. Ku godt tænke mig at vinde lang ugeplan

    SvarSlet
  115. Jeg vil gerne vinde madplan lang og ved lige hvor den skal hænge :)

    SvarSlet
  116. Uh, Lang ugeplan ville passe perfekt hjemme hos os :)

    Vh. Helle.

    helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  117. Øj, min væg kunne godt tænke sig den lange ugeplan! Ja, det kunne den altså godt ;-) Så jeg krydser fingre for, at min væg bliver den heldige vinder :-D


    Sommerhilsener,
    Maja

    Conner✩s Nest...♥

    SvarSlet
  118. Jeg håber på at blive den heldige vinder af en lang ugeplan.. Så kan den gamle opslagtavle endelig blive skiftet ud :-)

    SvarSlet
  119. I would like to play.
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best.:)
    Bernadett

    SvarSlet
  120. super giveaway!
    Hvis jeg vandt kunne jeg godt tænkte mig den lange ugeplan :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  121. Wau, sådan en har jeg længe ønsket mig, hvis jeg vinder ønsker jeg mig den korte ugeplan.

    Hilsen
    Ane
    aneleth@gmail.com

    SvarSlet
  122. Jeg kunne godt tænke mig den lange ugeplan

    annetraeholt@hotmail.com

    SvarSlet
  123. Jeg vil rigtig gerne vinde Madplan lang :-)

    Har også lagt et link til din giveaway på min blog

    www.minkusinemaria.dk

    SvarSlet
  124. Smart!! Jeg ville vælge den lange ugeplan, hvis jeg vandt :)
    Vh. Line

    SvarSlet
  125. Det er smart! Skulle jeg være så heldig at vinde, ønsker jeg mig ugeplan lang.

    Kh Camilla

    SvarSlet
  126. fed, fed give away, jeg ville vælge den lnge ugeplan hvis jeg var heldig.
    Hilsen Malene

    malene_m34@hotmail.com

    SvarSlet
  127. Uuuh - Er i august startet som hjemmegående Hausfrau i Mittelfranken, så kunne da virkelig godt bruge denne der lange ugeplan til at holde styr på familien:-)

    Vh Marianne

    Marianne.liv.rasmussen@gmail.com

    SvarSlet
  128. Hej, prøver lykken , en ugeplan ville være perfekt hjemme hos mig
    sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  129. Så ville jeg bede om: Wallsticker ugeplan
    :)
    sofi.g.j@sol.dk

    SvarSlet
  130. Så fine. Er ret vild med den lange ugeplan.

    SvarSlet
  131. Hvor er de flotte, den lange madplan vil passe perfekt ind herhjemme, så jeg krydser fingere for det bliver mig der bliver den heldige :o)

    SvarSlet
  132. Hvis jeg var heldig ville jeg gerne have ugeplan lang. Hvor ville den gøre ting meget nemmere i hverdagen.

    SvarSlet
  133. Jeg vil rigtig gerne vinde Ugeplan lang ( Og så skulle den første dag stå på den lækre lakseroulade med wasabi du lige har lagt opskrift op på - mums :)

    Hilsen Marlenekronborg@hotmail.com

    SvarSlet
  134. Er total klar på denne giveaway, og er helt vild med Ugeplan lang :-)

    Hilsen Mette M
    Mail: mmeo5@hotmail.com

    SvarSlet
  135. Sikke en fin give-away.
    Selvom jeg oftest synes at en dag med 24 timer er for kort, ja, så må jeg jo erkende at ugen er lang, så....jeg krydser fingre for at en blogløs som mig kan være heldig at vinde en lang ugekalender - med kun eet lod:)
    Hilsen Marlene - 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  136. Super Give away... Skulle jeg være den heldige måtte den lange ugeplan gerne lande hos mig.

    SvarSlet
  137. Uha står og skal flytte hjemmefra, så en madplan lang kunne være praktisk, for at kunne strukturer ens madpenge ;)

    http://fashion2ways.blogspot.dk/

    SvarSlet
  138. Ugeplan lang kunne sikkert hjælpe til lidt overblik hjemme hos os ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.