onsdag den 5. september 2012

55 items fra min garderobe til salg!


Jeg har ryddet ud i min garderobe med grov hånd og fundet 55 ting jeg ikke får brugt da det enten er for stort eller for småt eller på anden måde ikke klæder mig. Fejlkøb. Ja, eller ting jeg bare ikke lige får brugt fordi jeg har noget andet jeg bruger mere. I ved hvordan det er.
Meget af det i helt ny og ubrugt stand, som andre end mig måske kan få glæde af. Een piges skrald kan være en en andens piges guld, er det ikke sådan man siger ;o)

Kig indenfor i blogbutikken og se om du kan bruge noget af det.

4 kommentarer:

  1. Hvad skal du have for den stribede strikkede mangefarvedevest og hvad str er den?? Vil du sende til DK? Den er fed:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan se det hele inde på blogbutikken :)
      Der kan du også købe nemt via Paypal og ja, jeg sender selvfølgelig til DK ;o)

      Slet
    2. Tak, har lige kigget derinde, hvad er den under? jeg kan ikke finde den:) Rigtig lækker butik du har, kan sikkert finde meget andet men lige en vest som denne har længe ledt efter:)

      Slet
  2. Du kan se alle annoncer ved at klikke på "ældre indlæg" når du når til bunden af siden. Ellers kan du søge på mærker ude i højre side. Denne er fra Lolly's Laundry :)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.