søndag den 5. august 2012

Så blev jeg et år ældre


Og i stedet for, som vanligt på min fødselsdag, at opdatere min alder ude under mit profilbillede i sidebaren, så har jeg dette år valgt helt at slette den. Jep, så har man sørme nået den alder, hvor man ikke længere skilter med fødselsattesten. Bum!

Nåmen, selvom bedre halvdel desværre var fraværende og rendte rundt i de østrigske bjerge og trænede hårdt, så blev jeg alligevel fejret af både mine drenge, mine forældre og gode tyske venner.

41 kommentarer:

  1. Ej, så var det jo ufint, at jeg afslørede din alder på Instagram... tsk tsk. Men du ligner jo en på 28, så Bo må være fyldt rundt i år ;-)

    Det ser tophyggeligt og lækkert ud, det hele!

    SvarSlet
    Svar
    1. Aaarh, du er tilgivet! Jeg kan jo ikke løbe fra den alder anyways ;o)

      Slet
  2. Tillykke smukke Ulla - og velkommen blandt os aldersløse!

    Kram

    SvarSlet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud! Og stort tillykke med fødselsdagen! Og sikke det er blevet forkælet og hvilke kager og tegninger!!! Ha en skøn aften. Uhm den hindbærroulade ser himmelsk du!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Den hindbær roulade var SÅ lækker!!

      Slet
  4. Tillykke Ulla. :-) Det ser vel nok lækkert og hyggeligt ud.

    SvarSlet
  5. Stort tillykke - lækre gaver - og sikke en indbydende roulade!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ida :-) Uh, den roulade var så lækker! Opskriften er fra Sif Orellana's Rollinger og Roulade.

      Slet
  6. Gratulerer :) Og for en flott kjøkkenmaskin du fikk fra guttene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, jeg glæder mig også til at tage den i brug :-)

      Slet
  7. Stort tillykke. Og sikke lækre sager - både de spiselige og de ikke-spiselige :-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med dagen... Og hov hov man skal være sin alder bekendt, men jeg fortæller dig ikke min(0:

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi, nej der kan du bare se :-)

      Slet
  9. Stort tillykke med dagen!:) nogle rigtig gode billeder fra din fødselsdag :)

    SvarSlet
  10. Stort tillykke med fødselsdagen...
    Tak for kigget og uhm... Hvor ser kagen dejlig lækker ud...
    Hilsen Mette

    SvarSlet
  11. Stort tillykke Ulla:) Det ligner en rigtig dejlig fødselsdag, som sådan en nu engang skal være:)

    SvarSlet
  12. Tillykke med fødselsdagen, det ser ud som om I har hygget maks.
    Kender godt det med alderen, jeg har været 29 de sidste mange år ;)

    SvarSlet
  13. Stort tillykke med fødselsdagen! Og den der roulade, den ser bare så god ud:-)

    SvarSlet
  14. Stort tillykke! Ser ud som om du havde en dejlig dag :-) Lækker roulade! Deler du mon opskriften??

    SvarSlet
  15. Tillykke med dagen, Ulla:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  16. Tillykke med fødselsdagen! Ser skønt ud. Gode gaver, lækre kager og godt selskab :-)

    SvarSlet
  17. Dejlige fødselsdagsfotos, selvom manden mangler!;) Tillykke med dagen:)

    SvarSlet
  18. Happy Birthday- such amazing cakes and puddings and lovely gifts too! Jxx

    SvarSlet
  19. Jeanette Dandanell5. august 2012 kl. 23.04

    Tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet
  20. Stort tillykke med fødselsdagen - hvor ser det bare hyggeligt ud :)

    Ja, Thore har jo løst mit nært forestående "problem" med at skulle forlade tyverne. Efter ni-og-tyve kommer nemlig ti-og-tyve. På den måde behøver man ikke at forlade tyverne før man er klar ;) Og engang kan det være at jeg opdaterer til trediverne, men der kan man jo på samme måde blive så længe, man lyster. Det er bare tal ;)

    Hurra for dig!

    Kh. Mirjam

    (Har du set mine mail? Gætter på at du har haft nok at se til med ferie og fødselsdage, men vil bare sikre mig at de ikke er forsvundet på vejen :) )

    SvarSlet
  21. Tillykke med fødselsdagen Ulla! Sikke fine gaver, billeder og dejlig stemning.
    Man kan åbenbart godt blive fejret, selvom man ikke har nogen alder! ;)
    Og gud ske tak og lov for det! (hvor er det egentlig et mærkeligt udtryk?)
    Kh. Julia

    SvarSlet
  22. Stort tillykke med dagen!
    Jeg håber, du havde nogle dejlige stunder med familie og venner.
    Skønne billeder, herlige gaver og (ser det i hvert fald ud til) rigtig lækre kager!

    SvarSlet
  23. Stort tillykke Ulla, vær du stolt af at du har en fornuftig alder med alt det du har opnået indtil videre :)

    SvarSlet
  24. Så du er også løve.. tillykke med fødselsdagen i går.... jeg har selv i morgen : )
    Husk: Det er ikke en skam at blive gammel - det er en skam ikke at blive gammel - og hvis det kan trøste dig er jeg meeeeget ældre end dig ; )
    : )

    SvarSlet
  25. Tillykke. Det ser dejligt hyggeligt ud og mon ikke du bliver fejret endnu engang når de østriske bjerge er trampet flade?

    SvarSlet
  26. Hjertelig tillykke :o) kagerne ser som altid lækre ud hos dig :o)

    SvarSlet
  27. Stort tillykke, hvor ser det bare godt ud alt sammen.
    Hilsen Heidi fra Egholmvej 16

    SvarSlet
  28. Ser ud til at du har haft en fantastisk dag søde Ulla! Vær du stolt af de 35 (: Særligt når du kun ligner en omkring de 27!

    Kram til dig smukke kvinde menneske

    SvarSlet
  29. Tillykke Ulla :) Håber du havde en rigtig dejlig dag.
    Jeg er lige i hælene på dig. Der er ikke mange dage, til jeg selv runder de 35, og det er ok med mig :)
    Hvad er det for en kage, den runde med glasur?

    SvarSlet
  30. Visse vasse, 35 år er jo ingenting, når man har 3 børn og mand og et godt liv! Jeg rundede de 40 for ganske få dage siden, og synes der er stil over den alder.
    Men hip hip hurra og tillykke til dig! Og sender du ikke lige roulade opskriften??? For den ser satme lækker ud!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.