onsdag den 8. august 2012

Frederiksberg ferie



Efter vores Europa Park ferie, havde vi fire skønne dage i København - ja, egentlig kunne jeg sige Frederiksberg, for vi boede i svigermos lejlighed i hjertet af bydelen, og forlod kun postnummeret et par gange i løbet af de fire dage. Da vi var i Cirkus Summarum, som indfriede alle forventninger og mere til, og da vi var til svigerfars 70-års fødselsdag på Traktørstedet på Rosenborg. I øvrigt en super fin restaurant med den hyggeligste lille have og virkelig lækker mad! Og så er det jo en bonus, når man har drengebørn, at der marcherer soldater forbi hver halve time - med geværer og højlydte kommandoer og hele pivtøjet.

Vi fik hygget med Bo's familie, set en masse dejlige venner, spist en hulans masse lækker mad, shoppet lidt udsalg og nydt det fine danske sommervejr.

7 kommentarer:

  1. Det er lidt sjovt at se sin egen bydel lidt gennem andres øjne :)

    Sidste sommer var vi til bryllup på Traktørstedet, hvor de blev viet i den lille have først og så holdt reception der bagefter. Helt vildt romantisk og afslappet på samme tid. Det er et skønt sted.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder som altid - tak for dem! :-)

    Sidder og gnækker over de gule "tysker-gummistøvler" som jeg husker så godt fra barndommens ferier ved Vesterhavet. Tyskerne havde altid - ALTID! - gule gummistøvler og gult regntøj på, så man ku kende dem på lang afstand. ;-) Og når I nu bor i Tyskland, så var det bare lige en sjov sammenkobling oppe i mit hoved. ;-)

    Kh Maria

    SvarSlet
  3. Åh skønne billeder Ulla, I har hygget, det er tydeligt at se :)

    SvarSlet
  4. Som sædvanlig fantastik smukke billeder fra dit kamera ser ud til i har haft en dejligt ferie

    SvarSlet
  5. What a beautiful collection of pictures from your family day out. I love the grand avenue of trees too, wonderfully shady in the summer heat.

    SvarSlet
  6. Tak for et tilbage-kig på mit gamle kvarter - det bringer virkelig minder frem !!
    Kh Maria

    SvarSlet
  7. lidt sjovt at jeg er med på dit første billed af dine store drenge i cirkus summarum (mig der står med min gudsøn i hånden) jeg har læst din blog siden i skulle til thailand og lige tjekket den hver dag siden så da jeg så dig lige pludselig på min ø amager og lige der på "min"" strand var det ret underligt..
    hilsen Natasja

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.