torsdag den 9. august 2012

Alt dette plus tyve tennisbolde

Var hvad jeg fik med mig hjem fra loppemarked i søndags. Er rigtig godt tilfreds med min fangst. Nogle gange er det altså en fordel at have unger der vågner kl. 6. Så er man oppe og igang, og kan være en af de første til at vælge imellem alle de gode sager. Er især helt vild med det lille skab med skuffer samt toiletskabet i fine pastelfarver.
Traditionen tro blev der også hapset en lille Lego Star Wars figur til drengenes samling. Rasmus var ikke med mig, for mor og loppemarked blev sat op på vægtskålen imod netop efter 10 dage hjemvendt far. Forståeligt nok at han gerne ville blive hjemme!
Han blev derfor meget glædeligt overrasket da han så Chewbacca, som vi har ledt efter i mange måneder.
Hvad man ikke ser på billederne (fordi den allerede er i brug og lige var midlertidigt forsvundet, da der skulle fotograferes) er en lille smølf med brækket arm og armen i slynge. Arhmen, den var jeg jo nødt til at købe til Birdie!




20 kommentarer:

  1. Holda op det er nogle fine ting... Da vi var i Tyskland i sidste uge kørte vi forbi et KÆMPE loppemarked og alt skreg inden i mig for at komme derind, men jeg blev nedstemt (3 mod 1 ) - øv, for jeg tror også det bugnede af lækre fund... Heldige dig
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Hvergang jeg ser alle dine skønne loppeting, kan jeg ikke lade vær med at smile og tænke at når i en dag skal flytte hjem, skal i da bruge 8 stk flytte biler :)

    SvarSlet
  3. Puha, Ulla - hvor skal du snart have alle de fine møbler? ;-) Mon du har en garage til dem? Det bliver et stort hus, I skal have jer, når I kommer tilbage til DK! :-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Åh, råb endelig højt hvis du vil sælge noget af det :)

    SvarSlet
  5. Synes smølfehus/sættekassen er vidunderlig!
    Kh Mia

    SvarSlet
  6. Uhhh det smølfehus der! Havde et helt magen til da jeg var børn! Sig til hvis I ikke har plads.... nå nej det har vi heller ikke ;)

    SvarSlet
  7. Hold da op en masse fine sager. Det kan godt betale sig at stå tidligt op!
    Kh. Malene

    SvarSlet
  8. nej nej nej den sættekasse har jeg kigget efter længe - heldige dig.

    SvarSlet
  9. Hold nu op en gang lækre sager du har fået med hjem - men det har du nu hver gang :)

    SvarSlet
  10. ihh hvor jeg glæder mig til at komme ned til jer igen og se alle de spændende ting du tager med hjem ! Nu er vi smølfehus buddys... juhu... Men du skal nok finde 7-8 mere af dem hvis alle smølferne skal have et sted at bo ;)

    Jeg ELSKER havebordet. Jeg kunne forestille mig Alfred er ret glad ved det.

    Katrine

    SvarSlet
  11. Tenna, mor til 39. august 2012 kl. 17.43

    Har du en kassevogn med når du tager afsted? Fede sofaborde...

    SvarSlet
  12. Lækre, lækre sager! Smølfesættekassen fandt jeg til inden penge her i DK sidste år.
    Jeg måtte bare eje den, så nu hænger den fint på drengeværelset :)

    SvarSlet
  13. Uhh smølfer! Jeg har faktisk aldrig set sådan et sættekassehus før, det er fint. Børnebænken kan jeg godt forstå kom med hjem, til de penge :-)

    SvarSlet
  14. Jeg vil også gerne vide, hvordan hulan du kommer hjem med alle de skønne ting! Sikke en høst!

    SvarSlet
  15. Hold op nogle lækre ting Ulla! Du har jo fundet guld! De små borde er helt fantastiske og meget misundelsesværdige :)

    kh mimi

    SvarSlet
  16. Ulla altsaa du maa vaere den ukronede loppemarkeds dronning!! Jeg kender ingen som dig som gang paa gang finder 'guld!! Er helt pjattet med smolfe saettekassen og retro cyklen :-) Der er desvaerre langt imellem de gode genbrugs ting her i UK!!

    Kh Kathrine

    SvarSlet
  17. uuhhh misundelse er en grim ting;-) Men hold nu op så fede ting!!! Jeg vil også bo i Tyskland!!!

    SvarSlet
  18. Ej sådan en vejrstation havde vi nøjagtig magen til, da jeg var barn og jeg elskede den. Gade vide hvor den ligger:-)

    SvarSlet
  19. Skønne, skønne fund som altid :)

    Smølfesættekassen kiggede jeg også på engang på et loppemarked, men jeg endte med at blive enig med mig selv om, at vi ikke havde plads på væggen. Er dog ikke sikker på, om jeg kunne gå forbi den igen ;)

    Sød knagerække med bamserne også.

    Og barskabet ligner vores - det er lidt kitsch på den gode måde med spejl ;P

    Børnebænken er jeg helt vild med - den er sød :D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  20. Ih, men du har jo simpelthen så god smag, og du er så god til at spotte alt det lækre retro-guf. Lækre sager, hele molevitten!

    Du har for noget tid siden vundet en give away inde hos mig, men jeg tror ikke du har set det? Du skal vælge hvilken af præmierne du vil have, og så ville det være skønt hvis du ville sende mig din adresse. Så får jeg gevinsten hurtigt afsted til dig :-)
    Du kan se mere her: http://retrorejen.blogspot.dk/2012/05/vinderne.html

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.