fredag den 13. juli 2012

Nåmen, jeg fik jo købt mig et telt...


Tre dage inden Bertram brækkede armen købte jeg mit første telt til storedrengenes og min forestående telttur. Et Otwell Nevada M. Yes, jeg lyttede til alle jer der anbefalede Outwell. Det er et 5 personers telt med ståhøjde og jeg synes det ser så niiiice ud!

Nå, men så var det jo at den der arm brækkede, og kan man overhovedet tage på telttur med en arm i gips? Ifølge planen skulle vi afsted 30. juli - altså små 4 uger efter gået-i-stykker-arm, så der er jo en chance for at gipsen er væk til den tid, meeeen...... kan godt nok ikke lige forestille mig at Bertram til den tid kan cykle ture i bjergene, bade i det nærliggende friluftsbad, lege på legeplads og spille minigolf.
Nå, nu må vi se. Hvis fremskridtene fortsætter med at være ligeså store, som de har været her de første 9 dage (hvor knægten leger alt for vildt til moderens nerver), så er vi måske klar til at indvie teltet om 17 dage.


Billederne er lånt her.

16 kommentarer:

  1. Det vil jeg håbe I er:) og siger de ikke også børn heler ekstra hurtigt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det siger man nemlig, og vi har tid til røntgen på torsdag og hvis alt ser fint ud, må han få gipsen af :-)

      Slet
  2. Hvor sjovt - lige præcist det telt har vi også købt i år. Skal stå ved siden af vores VW California, når vi laver lejr over flere dage - og er spændt på om det er lige så fedt i praksis som det ser ud.
    Jeg er helt sikkerpånat han godt kan komme med - man behøver jo ikke cykle i bjerge og andre vilde ting for at få en skøn camping-tur.
    Pøj pøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, vi er også kommet frem til at vi tager afsted gips eller ej, og så må vi bare tage den lide mere med ro :-)

      Slet
  3. Åh, hvor dejligt, at han så hurtigt er ovenpå...

    Ja, børn kommer vist hurtigere ovenpå end os og heler også med samme fart.
    Jeg håber i kommer på telt tur! ;)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er virkelig dejligt at han slet ikke er mærket af gipsen. Vi skal på den teltur - helt sikkert! :-)

      Slet
  4. Lækkert telt! Håber at sønnen bliver klar. Ellers må i jo bare tage den lidt mere med ro på turen : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er et rigtig lækkert telt. Glæder mig også til at indvie det. Og ja, vi tager den bare lidt mere med ro end vi ellers ville have gjort :-)

      Slet
  5. Det ser rigtig lækkert ud, det telt.
    Jeg håber, I kommer afsted :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg synes også det ser skøønt ud! Vi tager afsted - helt sikkert!

      Slet
  6. Uhh det ser fint ud. Håber i kommer afsted. det ville være ærgeligt hvis det skulle gå til spilde..
    takker dig lige herinde også, for at linke til den lækre blog madbanditten. Det er nogle super lækre opskrifter. Vil eksperimenter lidt med det her i min lange sommerferie ;)
    Go bedring med din dreng :)
    Kh susan

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Ja, det er en super lækker blog og så er Jane min barndomsveninde, hvilket gør det ekstra hyggeligt for mig at læse med hos hende :-)

      Slet
  7. Velkommen i klubben, det er magen til vores.
    Det har lige klaret en god tur på økologisk bondegårdsferie på Samsø. Det er et godt telt, der klarede den danske sommer og det er ikke sådan at spøge med. Man kan købe et lækkert brunprikket termo gulvtæppe til forteltet der passer til - det kan anbefales når man rejser på nordiske breddegrader.

    Mon ikke drengen blir klar og I får en dejlig tur - held og campinglykke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre at teltet er super i praksis. Vi har allerede købt tæppet. Synes det så så hyggeligt ud med det i forteltet :-)
      Drengen bliver helt sikkert klar. Måske ikke til cykelture og klatren i træer, men helt sikkert til hyggelig camping!

      Slet
  8. Vi er også ejere af Nevada M. Har haft det ca 1,5år og er virkeligt glade for det... Det er virkelig praktisk og fylder/vejer ikke voldsomt... Held og lykke med det...
    Kh Eline

    SvarSlet
  9. Melder mig i klubben af glade Outweel campister, vores er dog en noget større model (Montana 6 P). Med to børn på 3 og 6 år med fuld knald i bagdelen er plads en stor nødvendighed, hvis jeg ikke skal gå helt bananas.... Gode madresser er alle pengene værd. Ha' en rigtig dejlig tur :-)
    Kan anbefale http://www.campingworld.co.uk/ de er en hel del billigere end de danske forhandlere.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.