tirsdag den 3. juli 2012

Mit retro campingudstyr

Imens jeg stadig er igang med at overveje hvilket telt jeg skal købe, så går jeg også og finder ud af hvor meget campingudstyr jeg egentlig allerede er i besiddelse af. Sådan går det jo når man har en forkærlighed for 70'er lopper.
Så rager man en helt masse farverigt og blomstret lort til sig, og lige pludselig en dag, så får man sgu brug for det ;o)

Måske vi alligevel ikke skal sidde på vattæpper udelukkende. Når man har sådan et lille fint børne campingbord, to børnecampingstole og en blomstret voksen campingstol, så skylder man næsten de fine sager at tage dem med, ikk.
Og ja, derfor kunne jeg selvfølgelig ikke lade endnu en børne campingstol blive på loppemarkedet i søndags, vel. Nu har alle tre unger én til i fremtiden, når vi alle sammen skal afsted.

Se også lige den frække smølfe sovepose! Det bliver en knald skøn retro campingtur vi skal på!

33 kommentarer:

  1. Alt det farverige og blomstrede lort ser nu ret fantastisk ud!! :D
    Jeg kan ikke engang vælge en favorit.

    SvarSlet
  2. ORRRW Mand det er sku lækkert camping-gear du har Ulla - jeg ville camperer hver dag hvis jeg ejede alt det (eller næsten ;-) ha ha

    SvarSlet
  3. Ahhhh!!!
    Så vanvittig mye kult du har!!!
    * d i g g e r *

    ...du har verdens vakreste vatteppe..Det i turkist/blått/lilla... HJERTEBANK!!!!

    SvarSlet
  4. Hej Ulla!
    WOW! Sikke mange dejlige retro sager til camping-turen du har :D Gennemført og lækkert!

    God Sommer videre, og god campingtur ; )

    Kh Marthe

    SvarSlet
  5. det er misundelsesværdigt så meget fint du får hevet hjem, jeg ville elske at finde så fint lort :)

    SvarSlet
  6. Hold fast noget lækkert udstyr du har, ville elske at være på camping med jer. Jeg har haft lidt travlt den sidste tid, havde ikke rigtig tid til at svare dig med hensyn til telt, ville ellers gerne da jeg et total frilufts udstyrs nørd :) Men min første tanke var lige at alt afhænger af vægt, og pris og vægt hænger sammen, og vægt er afgørende for om i skal cykle, vandre eller køre bil. JEG KAN SE NU AT I SKAL KØRE BIL :))
    Jeg håber i får en god tur, for det er sååå fedt at at sove under stjernerne, og bare være sammen uden noget at skulle tage stilling til, udover bare det at spise, sove og være sammen.

    SvarSlet
  7. Hvis jeg kommer gående og ser Jer i færd med at campere, ja så vil jeg tro at jeg er kastet direkte tilbage til 1977 (: Fantastiske sager som altid Ulla!

    SvarSlet
  8. Og med hensyn til telt, så skal i have sådan en orange satan som vejer 25 kilo, pr. stand vel at mærke haha. Sådan et camperede vi med i Italien gennem min barndom og bilen som fragtede os dertil var naturligvis også en orange sag, hvor sæderne blot blev lagt ned og så kunne brormand og jeg tumle løs bagved...

    SvarSlet
  9. Jeg vil med på campingtur :o)

    SvarSlet
  10. Jeg er SÅ misundelig på dig! Den smølfepose og stol med æsel måtte gerne bo hos mig.

    SvarSlet
  11. Wauw for en masse lækkert udstyr I har!!!
    Måske jeg skal på loppemarked i Tyskland efter retro-campingudstyr... :) Det ville passe helt perfekt til vores retro brun/orange-camplet som jeg har arvet fra mine bedsteforældre!!! Den er fantastisk hyggelig - med to sovekabiner så man lissom er hævet fra jorden og med et lille orange/brunt gasblus køkken indbygget!! Og så er der masser af plads til bord og stole i "for-teltet" :)
    Måske I skal på jagt efter en retro-camplet i stedet for telt - når nu I alligevel skal køre?? Jeg er sikker på at de kan købes billigt :)
    Rigtig god campingtur!!
    Kh Tina

    SvarSlet
  12. Kære Ulla
    Skøn skøn samling du har der.
    Man må sige at du går all-in når du samler;-)
    Kh

    SvarSlet
  13. GRATULERER med navnedagen din i dag Ulla! :)

    SvarSlet
  14. Hej sikke mange fine sager du har fundet.... er især vild med soveposen. ha en dejlig sommerdag

    SvarSlet
  15. Super fedt campingudstyr! Du er næsten nødt til at have et telt i samme stil : )

    SvarSlet
  16. For ei herlig samling med kult campingutstyr :-D Den blå
    campingstolen har jeg også i en annen fargekombinasjon.
    Nå fikk jeg lyst på mye mer stilig campingutstyr :-)

    SvarSlet
  17. Ej meget hvor fedt udstyr. Den børnestol med katten på har vi i rød. Den har jeg brugt da jeg var barn og alle mine tre unger bruger den nu. Har altid ELSKET den stol. Go' tur.
    Mange hilsner fra Susanne, suskreahjoerne.blogspot.dk

    SvarSlet
  18. wow, det blir litt av en campingtur! :)
    Takk for inspirerende blogg!

    SvarSlet
  19. Nej, nogle dejlige sager du har! Den blå stol med kattene har jeg lige købt på loppemarked for 20,- kr. Den er skøn, så der var jeg heldig! Men jeg leder stadig efter én i orange med en løve på, lissom den jeg havde som barn :-) Har du nogle gode fif til at shine gammelt, beskidt og anløbent lort op? God camping-tur!!
    :-) Annika

    SvarSlet
  20. Wow - kan godt lide din sætning om at man rager til sig, og en dag pludselig får brug for det ;)

    Jeg er helt vild med de to børnecampingstole - så skønne! Og det blå/lilla vattæppe - smukt! Æggebægrene er lige prikken over i'et - lækre ;D

    Skriver også lige på dit andet indlæg om vores erfaringer fra campingtur (uh, min dårlige samvittighed over endnu ikke at have lagt billeder ind blusser op - fjollet at jeg ligefrem får det). Kan være at jeg skulle lave et lille serviceindlæg og vise et par af vores grej-ting... Hmm, det tror jeg at jeg gør i stedet for at kommentere, så kan du også se dem. Det kommer en af de nærmeste dage...

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  21. Jeg ville gerne med jer på campingtur :) Fedt med alt det retro udstyr du har fået samlet sammen :)

    SvarSlet
  22. Det kan da kun blive godt!!
    Rigtig god tur! Jeg ved ikke helt om du har fundet egnet telt, men jeg hørte i dag om nogle telte, der har vinduer i, så man kan sidde inde og følge lidt med i alt det udenfor.
    Helle.

    SvarSlet
  23. Må jeg komme ned til dig og være barn? Bare i en uges tid? Jeg er nemlig sikker på, at du har det moder gen som jeg elsker!

    SvarSlet
  24. Fantastisk samling :)
    Den lille blå stol med katte har jeg i en rød udgave, og jeg elsker den. Skal se, om jeg kan huske at vise den på bloggen en dag.

    SvarSlet
  25. Sikke en samling blir' helt glad i laaget af at se paa den! Fed blog!

    SvarSlet
  26. Hvor er det bare et coolt sæt! NICE! :D

    SvarSlet
  27. Ooooh, I love your camping gear....I too am a mother with three children and have just ordered a tent, hopefully I'll be able to pick up some fantastic retro goodies like you! I really love your blog, hope your little boy is on the mend :)

    SvarSlet
  28. Sikker meget dejligt "lort" - HAr du ikke snart så meget at du sælger af det?? :) Mette Schmidt 26250427

    SvarSlet
  29. Sikke et fedt smølfevattæppe :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.