mandag den 2. juli 2012

Gårsdagens loppefund.


Var på loppemarked igår med min lille loppe buddy Rasmus (behøver jeg at sige, at jeg er helt i hopla over at min søn elsker at gå på loppemarked!!).
Fik med mig hjem en helt masse lækkerier. Blandt andet en lille campingstol til Alfred. Har allerede to til de andre drenge, sammen med en masse andre retro camping gear jeg har samlet i tidens løb (indlæg coming up).
Se lige det fine mintblå træ klaver! Det er uden tvivl et af mine bedste loppefund til dato. Der følger et lille "node" hæfte med, så drengene ved hjælp af de farvede tangenter kan spille små stykker. Så fint!

22 kommentarer:

  1. Super lækre loppefund :) Er vild med din dukkevogn, hvis du nogen sinde skal sælge vil min datter elske den :) Så sig til :) Kh Bettina

    SvarSlet
  2. Savner at loppe når jeg kigger med her hos dig...har slet ikke fået stillet min lyst i år ; )

    SvarSlet
  3. SÅ fine ting!!
    Jeg er vild med det lille klaver!!

    SvarSlet
  4. I er da bare gode til at loppe shoppe! Sikke en masse lækre ting! : )

    SvarSlet
  5. Skønne, skønne sager :)

    Kan godt forstå at endnu en dukkevogn måtte med hjem. Den er da helt vidunderlig (og i øvrigt meget unisex)! Så må du bare lokke Lisbeth til at sy en dukke til Alfred og så skal han da ud at køre :D

    Jeg er VILD med den lille træstol. Den er alt for sød.

    Og skønt at Rasmus kan lide at gå på loppemarked med dig. Det ligger i generne ;D

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  6. Lækre, lækre fund- VIRKELIG! Mon loppepriserne i Tyskland er lavere end i DK?!

    SvarSlet
  7. Årh, misundelse! Sådan nogle fine sager, finder man bare ikke i DK - i hvert fald ikke på een gang ;)

    SvarSlet
  8. Så mye fint, dukkevognen er fantastisk, det er i Tyskland man skulle bo;)) Ha en fin dag videre, hilsen Wilhelmine

    SvarSlet
  9. Sikke nogle super lækre lopper! WOW!

    Sjovt nok, så har jeg også {engang} fundet den stribede "Das kleine Blumenbuch" på et loppemarked el. i en genbrugsbutik (i DK). Den er rigtig skøn med de fineste blomsterillustrationer.

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  10. FANTASTISKE fund ♥ !

    SvarSlet
  11. når du viser sån en dukkevogn frem - IGEN(!), så er jeg bare klar til at pakke kufferten og flytte til tyskland!!:-D

    SvarSlet
  12. FANTASTISKE loppe-fund!!!!! er lidt misundelig ;-)

    SvarSlet
  13. Åh, de dukkevognene i Tyskland er bare sååå fine! Elsker de fine "vinduer" i vognene. Og det pianoet var også flott. Heldige deg! :)

    SvarSlet
  14. Fine loppefund :) Smilte da jeg så campingstolen, har selv en magen til fra da jeg var barn.

    SvarSlet
  15. ej jeg er simpelthen lige ved at tisse i bukserne over det lille klaver!!!!!!!

    SvarSlet
  16. I kan bare finde de skønneste skatte, dig og Rasmus :-)

    SvarSlet
  17. Sikke nogle fine ting. Jeg er også helt vild med det lille klaver :) De har nogle fine ting dernede i Deutchland :)

    SvarSlet
  18. Ej, jeg troede lige.... men så stod der dukkevogn...
    ; )

    SvarSlet
  19. Ihh den barnevogn ville jeg gerne ha fundet ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.