lørdag den 30. juni 2012

Rørvig II

Lidt flere billeder fra skønne Rørvig samt fra vores 3-års bryllupsdag som vi nød på Kiin Kiin i København imens drengenes søde Farmor passede dem i Rørvig.
Helt fantastisk madoplevelse ud over det sædvanlige. Ualmindelig spændende kulinarisk rejse igennem i alt 8 retter plus 9 små forretter. Betjening helt i top! Afslappet og uhøjtidelig. 
Vi fik naturligvis også vinmenu, og jeg kan afsløre at man efter 8 glas vin plus aperitif i form af Thailandsk blommevin, er temmelig godt kørerne. Lidt sjovere bliver det så også når man vælger at tage på cocktailbar bagefter. Dagen efter...... not so much! 
Da ville jeg ønske at jeg istedet for vinmenuen havde taget den også meget indbydende juicemenu de havde, og som så mange gange før svor jeg at jeg aldrig igen ville drikke alkohol (hvorfor glemmer man det altid?). 

10 kommentarer:

  1. Dejlige billeder af drengene - så meget stemning. Søskende er virkelig det bedste man kan give sine børn (udover kærlighed og et par basale ting)!

    Tillykke med Jeres tre års bryllupsdag - eller læderbryllup, som jeg har erfaret at det hedder ;) Kinky eller noget :P Vores er om et par måneder.

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha ha, et kinky læderbryllup ;o) Sassy!

      Ja, jeg bliver også så varm om hjertet, når jeg ser hvor meget glæde vores tre drenge har af hinanden. Man får jo helt lyst til at blive ved med at lave dem :-)

      Kh Ulla.

      Slet
  2. Åh, flere af dine skønne billeder! :-) Det ser simpelthen bare så dejligt ud, jeg sidder og får helt lyst til at holde ferie i Danmark... Af en eller anden grund synes jeg bare altid at MINE feriebilleder fra Danmark ligner noget der kunne være taget i en østtysk baggård engang i 80'erne... Meget lidt spændende. ;-) Men du kan virkelig fange de helt rigtige øjeblikke og et virkelig lækkert lys.

    Tillykke med bryllupsdagen. <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Efterredigering er det ord du leder efter ;o)

      Når man udelukkende har gråvejr at gøre godt med, så må man tage Photo Shop til hjælp, så billederne kan få lidt mere glød. Jeg kan også anbefale Picmonkey.com, som er et meget simpelt online redigeringsprogram. Et enkelt godt råd til grå og triste billeder er: Øg lystyrken og farvetemperaturen en smule. Med lidt mere lys og en lille gylden tone, bliver billederne straks mere indbydende at kigge på.

      Slet
  3. Ih hvor laver I bare nogle lækre unger;-) - vildt gode og hyggelige billeder! Tillykke med bryllupsdagen.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Taark, jeg er også selv ret vild med de unger :-)

      Slet
  4. uuh ja, kender godt det med at glemme man aldrig ville drikke igen... Sommerfest på arbejdet i går = sjovt, i dag... Not so much ;) Tillykke med bryllupsdagen, og så må jeg lige sige: Billedet af dine drenge på den gule båd i hybenbuskene... picture perfect!

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha ja, man skal holde sig fra alkohol i store mængder. Det går bare ikke så godt længere. Da jeg var 20 kunne jeg drikke hjernen ud og stå op og være nogenlunde frisk kl. 10. Den går bare slet ikke mere :-)

      Ja, det billede er jeg også selv helt vild med. Det minder mig om at jeg snart skal have lavet den billedvæg jeg har haft på idébordet i umindelige tider :-)

      Slet
  5. Smukke billeder og smukke børn.

    Og seriøst, 8 glas vin? Jeg ville være gået totalt i gulvet. Efter 2 glas sidder jeg som regel og fniser med røde kinder og blanke øjne. Jeg tager juicemenuen :-)

    SvarSlet
  6. Tak tak, Jane!

    Arhmen, det var også helt skidt vurderet at vi skulle have den vinmenu. Tager helt sikkert deres juice menu næste gang. Den lød også vildt lækker, men man bliver bare sådan lidt vi-er-afsted-uden-børn-og-kan-sove-længe-imorgen-og-har-desuden-ikke-drukket-i-et-halvt-år agtig på sådan en kåd bryllupsdag i København :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.