mandag den 25. juni 2012

Løven blev færdig!!

Jeg er helt på toppen over at det rent faktisk lykkedes mig at få løvekostumet færdigt til tiden. Se lige hvor fint det er blevet, og så er tilfredsstillelsen jo også bare meget større ved sådan et kostume, når man selv har lagt mange timer i det.
Rasmus var meget lykkelig, da han imorges kunne stå op til et helt færdigt løvekostume, og jeg skulle slet ikke lokke med noget for at få ham til at trække i det og blive fotograferet.

Bo havde en fridag igår - den første og eneste i ugen, så ikke om jeg gad at sidde hjemme og nørkle med et kostume på den eneste dag, hvor vi sammen som familie kunne lave noget.
Der var byfest i Mainz (mere om det i et senere indlæg), og her kan jeg så tilføje at man sagtens kan binde uldsnore på en løvemanke imellem forlystelser og i små spisepauser samt i bilen til og fra :-)

Jeg har virkelig lyst til at sy flere kostumer nu. Mit hoved bobler over af idéer!

42 kommentarer:

  1. WAUW hvor et LØVEN blevet flot !

    Selvom tiden pludeselig blev trang, så må resultatet siges at være super godt, det da den sejeste løve jeg nogensinde har set ;o)

    SvarSlet
  2. Fantastisk flott kostyme!! Jeg er imponert! Rasmus ser veldig fornøyd ut!

    SvarSlet
  3. Hvor er det da bare blevet rigtig skønt - og dejligt du havde en så tæt på til at hjælpe med hækleriet ;0)

    Jeg synes bare du skal lave nogle flere kostumer som vi andre kan sidde og blive inspireret af ;0) Halloween er jo kun om 4 måneder cirka ;0)

    SvarSlet
  4. Hold da helt op !!! Jeg er VILDT imponeret. Sikke et fedt kostume du lige har rystet ud af ærmet. Fedt... Jeg kan godt forstå at Rasmus blev glad.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hvor en det bare blevet godt - super flot arbejde
    Kærlig Hilsen Heidi
    www.egholmvej16.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Hvor er den skøn! Sejt lavet : )

    SvarSlet
  7. Superflott!!! Virkelig! Og heldige barn som har foreldre som tar seg tid til å lage noe helt spesielt, bare til dem:)

    SvarSlet
  8. Hvor er det blevet fint! Jeg er helt vild med huen - den er jo perfekt! :)

    SvarSlet
  9. Det er godt nok gennemført- super flot!

    SvarSlet
  10. Wauw hvor er det et fint kostume.. nu ved jeg da hvad yngste ynglet skal være til næste fastelavn!! :D

    SvarSlet
  11. AAIII hvor er det flot!
    WOW siger jeg bare - og så er det jo bare "the cherry on the cake" at det er one of a kind!

    SvarSlet
  12. Wauw det er blevet flot! Men det ser ud til at være en varm sag at skulle ha på. ;-) Sikke en heldig dreng, men en mor der liiiige laver så flot et kostume! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Joooo, jeg tror godt han kan holde varmen, når han i augustheden skal rende rundt med en manke af uld ;o)

      Slet
  13. Hold k.... I er SEJE! *bøjer mig i støvet*

    SvarSlet
  14. Jeg er vildt imponeret! Jeg ville ikke ane, hvor jeg skulle starte eller slutte... :-/

    SvarSlet
  15. Taaaak, hvor er I søde! Jeg er altså også lidt stolt ;o)

    SvarSlet
  16. Uuhhh! Jeg blev forskrækket!!

    SvarSlet
  17. Wow, så fantastisk flott løve! Hvilken manke!

    SvarSlet
  18. hold da op den er blevet god, det kunne helt sikkert ikke gøres bedre, du må slå dig ned som kostumemagerske :)

    SvarSlet
  19. Øj hvor er den fin, sikke et arbejde Ulla! Respekt!!

    SvarSlet
  20. Wow - hvor er den bare blevet skøn!

    Udklædningstøj er et stort hit herhjemme og jeg har også tit haft lyst at sy lidt selv, men listen med ufærdige projekter er lidt for lang lige nu til at jeg vil kaste mig ud i det :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  21. Det er en helt fantastisk løve, du har fået kreeret! Både kostumen og ham indeni:-)

    SvarSlet
  22. Super sej og farlig løve :-) det er da super godt gået, sikke et Supert talent! Thumbs up for det kostume og den gæve gut.

    SvarSlet
  23. Jamen da, Ulla - hvor ER den bare blevet fin! Jeg må indrømme, at jeg ikke troede, det kunne blive til en løve, da jeg så indlægget med billedet af den hæklede hue samt Elvis-dragten. Men det lykkedes - og så på så kort tid! Kan godt forstå, at du er stolt og tilfreds!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  24. Den er godt nok blevet flot... Og det er bare så skønt, når ungerne er vilde med det, man laver til dem. Så får man, som du skriver, lyst til at lave mere. Havde døgnet dog blot flere timer...

    SvarSlet
  25. Hold nu op, hvor blev løven bare fin!!

    SvarSlet
  26. Hvor er det bare blevet flot!

    SvarSlet
  27. WAUW hold nu fast en flot løve, er en af dem der nyder at følge dine kreative projkter. Sikke en heldig dreng!

    SvarSlet
  28. Så fin! Og hurra for du har slået mobilvisning fra, så jeg kan se dine skønne billeder:)

    SvarSlet
  29. Den er super fin Ulla!!!! Så skøn:) og hvor ser han bare sød ud lille manden:)

    SvarSlet
  30. Wauw! Hvor er det bare et flot kostume! Og manken ikke mindst. Jeg ville ønske jeg havde tiden og kreativiteten til at kunne lave et så gennemført kostume. Han er da den sødeste og sejeste lille løve jeg længe har set ;-)

    SvarSlet
  31. Du er for vild! :0)

    SvarSlet
  32. Den blev total fantastisk!

    SvarSlet
  33. Hvor er den bare blevet fantastisk!
    Og vildt at du nåede det. Hatten af for dig:o)

    SvarSlet
  34. Hello Hvor blev den bare flot, god lavet! Nogle gange kommer de bedste ting ud af aermet naar man er presset for tid, well done :-)

    SvarSlet
  35. Hvor ER den fed!! Super godt klaret. Og helt ærlig, så kan jeg ikke forestille mig, at de andre kostumer er bare halvt så lækre!!

    SvarSlet
  36. Vildt flot arbejde!!! Det er ikke dårligt at have en mor som dig. :D

    SvarSlet
  37. Wauw, hvor er det FLOT! Du er totalt for sej på den kreative måde (også)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.