onsdag den 6. juni 2012

Gozo V


7 kommentarer:

  1. Dejlige billeder - hvor ser det bare skønt ud! Gør ikke længselen efter sol og strand mindre :)

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn følgetong af billeder, Jeg har lige set dem alle sammen i gemmem. Jeg tror at det hidtil er den bedste reklame for Gozo. Man faar jo lyst til at tage afsted med det samme :-) Fortsat god sommer

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
  3. tusind tak for en skøn rejse gennem 5 omgange:) sikke et lækkert sted og smukke mennesker, hvor kærlighed, ro og harmoni stråler ud af jer alle 7. håber sommeren snart kommer igen....
    kh kirsten

    SvarSlet
  4. Har läst alla dina inlägg om Gozo nu, så härliga bilder som man blir så glad av! Fast jag inte ens varit där :-D

    SvarSlet
  5. Super flotte billeder. Vil du løfte sløret for, hvad jeres farmhouse hed, og/eller hvilken website I fandt det på?

    Mvh. Marlene

    SvarSlet
  6. Det var lidt som at se feriebilleder "hjemmefra". Jeg har virkelig fået lyst til at gense billeder fra vores tid, hvor vi boede på Malta, og sidde og sukke lidt :) Dejlige billeder, I ser rigtig glade ferieagtige ud. God fornøjelse i Rørvig :)

    SvarSlet
  7. Hej! Lige først; utrolig flotte billeder.
    Jeg så en kommentar du havde lavet på et indlæg omkring det at gøre dine billeder større, og det virkede til, at du havde rigtig godt styr på det. Jeg har en blog, og kunne monster godt tænke mig at få nogle større billeder, men jeg synes, at jeg har prøvet alt, og kan ikke rigtig finde hovede eller hale i noget af det. Kan du hjælpe mig, og fortælle hvad du gør? Du skrev, at du brugte et program der hedder "Pinik", men jeg kan ikke finde noget, og det der hed "picnik" eksisterer ikke længere. Øv øv… Hjælp!! :-D Det ville virkelig være fantastisk hvis du havde mulighed for det. Jeg kunne godt tænke mig MEGET større billeder.

    De bedste hilsner,
    Malou
    www.maloumarie.com

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.