tirsdag den 5. juni 2012

Gozo IV



19 kommentarer:

  1. Sikke du bliver ved med skønne billeder! Dine unger er simpelthen alt for dejlige at se på : )

    SvarSlet
  2. For et deilig sted Gozo ser ut til å være. Jeg likte god skiltet med at loven sier at man må plukke opp etter hunden sin. (Det skulle vi hatt her også ;)

    SvarSlet
  3. Så utrolig fine bilder Ulla! Jeg elsker dem, og gleder meg til vi skal til Italia til sommer. Masse photoinspirasjon å finne i de siste innleggene dine! Skikkelig feriebilder :)
    Du har så nydelige gutter!

    SvarSlet
  4. Tak for rejsen Ulla! Der er noget råt og uspoleret over stedet og udtrykket i dine billeder med den lidt gule tone forstærker det - så fedt!
    Og nu jeg nævner gul så er du bare en smuksak på det billed i den gule cardigan!

    SvarSlet
  5. // really nice fotos - seems like you are having a great time!
    sunny greetings from spain,
    sylvia

    SvarSlet
  6. WAUW!!! Fantastiske feriefotos!
    NU(!) drømmer jeg da virkelig om at komme sydpå i sommerferien... (men det bliver ved drømmen igen i år... *SUK*)

    Har lige opdaget din blog, og kommer helt sikkert igen - som fast læser - og tjekker dit fantastiske blogunivers ud! :-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  7. Endnu engang fine foto. Fantastisk pastel isbutik! Og hvor er Alfred dog skøn som han står der med strutmave og beskuer hele stranden.

    SvarSlet
  8. Virkelig smukke billeder Ulla, de er SÅ skønne.... Jeg håber du fået dem fremkaldt og laver mapper osv... for det fortjener dine fotos virkelig.

    Elsker også dine helt store billeder af lille Alfred, han er super yndig... Det må man godt sige om en dreng, må man ik???!!!

    SvarSlet
  9. dejlige, dejlige billeder :-)

    SvarSlet
  10. fabulous fabulous summer pictures.

    SvarSlet
  11. I'm so jealous. What a beautiful pictures!!

    SvarSlet
  12. Åhhh, jeg får udlængsel... Ferie ferie ferie...

    SvarSlet
  13. Ulla skal lige høre hvordan du får billederne i højformat til at blive så store. Har prøvet og prøvet men de bliver ikke så brede som dem i tværformat?
    Og hvordan sætter du indstillingerne så kan kan svare hver enkel i kommentarfeltet?

    SvarSlet
  14. Kæft hvor er Alfie nuser i den fine gule t-shirt og bukserne, hvor er det fra?

    SvarSlet
  15. Åh, er død misundelig - hvor set det bare lækkert ud :)

    SvarSlet
  16. Har nu været igennem alle dine feriebilleder og hvor er det bare nogle skønne, sjove, dejlige, farverige, nuttede, fantastiske, inspirerende - ja de positive tillægsord står i kø - billeder, hvor man næsten føler at have været der selv!

    Dejlig familie du har :-).

    SvarSlet
  17. Og jeg havde helt misset de sidste Gozo billeder, og her var jo Azur Window. Jeg er stadig vildt fascineret af det område.

    Skønne, skønne billeder. Mine feriebilleder i år bliver desværre kun fra mikrosommerhus i heldagsregn. Hmm...

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.