mandag den 4. juni 2012

Gozo III




10 kommentarer:

  1. Ååårh, du bliver ved. Jeg holder næsten ikke til mere her i gråvejret. Jeg vil også til Gozo. Har pt. glemt, hvorfor det er, vi ikke skal på sommerferie i år. Hrmf! Mærkelig beslutning.

    SvarSlet
  2. Skønne skønne billeder - er aller aller mest vild med det sidste billede:-) Hi hi, hvor er de søde...Først laver man et ordentligt stykke forarbejde, studerer de valgmuligheder der foreligger før man endeligt træffer sit valg...DET SKAL VÆRE DÉN DER:-) :-) :-)

    SvarSlet
  3. Wow.. enormt flotte billeder. Hvilket kamera bruger du?

    SvarSlet
  4. Åh jeg kan slet ikke få nok af dine feriebilleder Ulla:-) OG seje stænger du har.... Det kan du da være stolt af forever!!

    SvarSlet
  5. Mere mere mere... vil have mere feriefantasisme (Hmm vist et ord der ikke findes?...)

    SvarSlet
  6. Fantastiske billeder! Meget æstetiske og lækre farver. Er også helt vild med teksten på billederne. Fin font, du har valgt. Hvilket program bruger du til at få teksten på?
    /Stine

    SvarSlet
  7. Arhh, men hvor er det bare ren og skær fantastiske feriebilleder - Gozo I, II og III! Det ser bare så hyggeligt og idyllisk ud, så jeg vil helt klart have Gozo i tankerne, når vi næste gang er på udkig efter en feriedestination sydpå :-).

    Men hvor er lige drengenes fodboldtrøjer med Svensson fra Mainz?? ;-). Syntes kun jeg så nogen med Messi.

    Ser frem til at blive spammet med flere feriebilleder :-).

    Håber I nyder ferien i sommerhus.

    SvarSlet
  8. Tak for dejligt gensyn med Gozo :-)
    Jeg var der to gange på dagsudflugter fra Malta for 16 og 17 år siden - med to små børn, der oplevede natur og kultur i roligt tempo ved hjælp af lejet bil fra Malta.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.