tirsdag den 15. maj 2012

Spisesmække til salg - UPDATE! NU VIRKER PAYPAL!


Disse 11 smække her er til Alfred, men på blogshoppen har jeg nu lagt seks fine spisesmække til salg. Fem er med elefanter og så er der en enkelt afstikker med retro træer.
Prisen er 80 kr. + porto.  Der kan kun betales via Paypal, og hvis systemet trækker mere porto end det rent faktisk koster at sende, så refunderer jeg naturligvis den for meget betalte porto.

UPDATE! 
Jeg havde lavet en fejl i Paypal, så de alle stod som udsolgte. Sorry! Nu skulle det gerne virke.

16 kommentarer:

  1. Øvøv lige i en "ikke nogen penge måned"

    Håber jeg må bestille senere.

    SvarSlet
  2. Øv ville gerne have haft dem med gule og orange elefanter, men de var godt nok hurtigt væk. Populære varer:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde lavet en fejl i Paypal. Nu virker det :-)

      Slet
  3. KJempefine - alle sammen :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil meget gerne købe - men systemet logger mig af - er alt solgt? Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde lavet en fejl i Paypal. Nu virker det :-)

      Slet
  5. Hvor er de skønne.. Er helt vild med dem :)

    SvarSlet
  6. De är vrålsnygga! Super! :-D Typisk bara att min lilleman verkligen avskyr haklapp (spisesmække). De kommer aldrig till användning tyvärr.

    SvarSlet
  7. Håber du har modtaget min ordre? Har betalt med paypal, men den kan stadig bestilles i blogshoppen...
    Kh Katja
    richard.katja@mail.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har modtaget din bestilling, og sender smækken imorgen :-)

      Slet
    2. tak den er modtaget. så fin og allerede i brug :-)

      Slet
  8. Yeah. Dejligt at følge dig at være krea igen!

    SvarSlet
  9. Så snygga!!! Kommer tyvärr inte till användning här hemma eftersom lillebror vägrar, men jag undrar om du har en bit av det blåa tyget med röda äpplen på att sälja eller byta bort? Det var sååå snyggt!! : )/ Sofia

    SvarSlet
  10. Øv sad og købte og købte men lortet virkede ikke :(
    ..og tænkte så at jeg havde været for langsom. Emil kan da ikke leve uden én med orange elefanter som passer til hans sengetøj!!

    SvarSlet
  11. Hei ! for noen fantastiske smekker!! Hva benytter du som vanntett mellomlag i dem?
    Anne

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.