onsdag den 16. maj 2012

Rock'n roll

Jeg er egentlig slet ikke til dødningehoveder. Som drengemor kunne man måske forestille sig at der var dødningehoveder på både tøj og interiør herhjemme, men det eneste sted det er at finde er på drengenes piratudklædning.
Og nu også rundt om min hals. Jeg kunne simpelthen ikke stå for den fine kæde med koraler fra Marlene Hocke, og så måtte jeg jo tage ham der den lille bidske med. Jeg er dog allerede blevet venner med ham, og vi skal nok få det godt sammen os to. Han har allerede været med i Zoo.

7 kommentarer:

  1. Den er da så fin :) Er selv mor til 4 små drenge, og nej her finder man heller ikke dødningehoveder huset ;)

    SvarSlet
  2. Hej Ulla

    Ville bare lige smide det her link til dig ang. regntøj fra T2H. Ved ikke om det kun drejer sig om pågældende model, men ved du gå meget op i miljø, økologi mm, så synes lige, du sku se det.
    http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1759731.ece

    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine.

      Puha, for søren. Den var ikke god. Jeg er straks igang med at undersøge om fundet af de skadelige stoffer udelukkende gælder den omtalte model, eller om det også gælder den model jeg har på min give away, og som jeg har fået et sæt af til Rasmus.

      Åh, hvor jeg dog hader, at det skal være så svært for os forbrugere at gennemskue hvor de skadelige stoffer findes. Man kan bare aldrig vide sig sikker med mindre man køber økologisk tøj og legetøj og går udenom ting der er produceret i Kina.

      1000 tak fordi du gjorde mig opmærksom på artiklen og undersøgelsen, for ja du har helt ret. Det ligger mig meget på sinde at undgå alle de skadelige stoffer og passe på børnene og miljøet - og mig selv.

      Kh Ulla.

      Slet
    2. Så er det undersøgt, og jeg har lavet en lille update omkring det på min TTH give away.

      Slet
  3. Kæden er rigtig fin, men vedhænget synes jeg ikke om. Lidt for maskulint til mig.

    SvarSlet
  4. SÅ vidt jeg er orienteret er det eneste regntøj, der er garanteret uden fluorerende stoffer regntøj fra Troll og Hummel .... Det er ikke kun phataler og pvc der er farligt men i høj grad også fluor :-0

    Derfor køber vi herhjemme kun regntøj fra Troll og overtøj fra Fjällräven (der garanterer fluorfri i deres g1000 tøj)

    SvarSlet
  5. Altås jeg synes faktisk at det søde, røde spiller godt med det lidt fanden-i-voldske.. super cool.. og sikkert lige i øjet på dine lækre drenge.. Kram

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.