lørdag den 5. maj 2012

Nummer F2769

Gæt hvad jeg skal imorgen.......(men det er kun en halv).

21 kommentarer:

  1. Men det er HELT vildt sejt! Det undre mig ikke hvis du nupper en hel runde næste gang. God tur - siger jeg bare og pruster ved tanken!

    SvarSlet
  2. Jeg hepper på dig, Ulla ;-)

    SvarSlet
  3. Rigtig god løbetur:-)

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  4. Held og Lykke i morgen. Er det dit første?

    Løb selv et for snart 2 år siden, og håber snart at hoften bliver klar til træning til et nyt.

    SvarSlet
  5. Bare det var mig. Jeg skulle have løbet for to år siden, men kom til skade med knæet lige inden. Jeg er blevet opereret to gange og en trejde er måske også nødvendig. Det er ikke sikkert jeg nogensinde kan løbe igen. Så jeg er virkelig misundelig på dig, altså på den gode måde ;-)
    God tur imorgen..

    SvarSlet
  6. Rigtig god tur! Jeg bliver forpustet bare ved tanken..

    SvarSlet
  7. SÅDAN! Hvor er du sej Ulla - jeg bøjer mig i støvet (jeg er elendig til at løbe, har aldrig været god til det...selvom jeg gerne vil:-)

    Håber du får en dejlig tur.

    Hep hep fra Malene

    SvarSlet
  8. go tur og nyd det, omend turen bliver hård:) det skal nok gå rigtig godt. Håber skaden i benet er nogenlunde ok igen. GO TUR

    SvarSlet
  9. Du er super sej! Pøj pøj og hep hep hep :)

    SvarSlet
  10. Ha ha,.. da jeg så det lille billede på min blogroll troede jeg lige at du havde fået diabetes, og tænktre NEJ?? det kan da ikk passe sådan en sporty dame.. :)) Men du skal løbe skal du... Rigtigt god tur til dig.. SEJT...! :)

    SvarSlet
  11. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  12. Sejt! Halv eller hel, stadigvæk vildt sejt! God tur og god vind!

    PS: Thumbs up for Diabetes formålet!

    SvarSlet
  13. hvor er du sej, håber at du får medvind hele vejen :)

    SvarSlet
  14. kun og kun, det er da stadig 21 km!!! Du klarer den helt sikkert flot, men derfor skal du alligevel have et "held og lykke" med på vejen! Hep, hep, hep! ;)

    SvarSlet
  15. Det er da stadig rocker sejt!!
    God vind! :D

    SvarSlet
  16. Synes nu ikke der er noget der hedder "kun", når det handler om at løbe så mange kilometer. Selv kæmper jeg for at komme tilbage til at kunne løbe 5 km på en bare nogenlunde respektabel tid. Dovenskab hævner sig, kan jeg godt mærke efter 3 års graviditet/barsler ;) Rigtig god tur i dag og håber benet klarer det.

    SvarSlet
  17. Hep hep og god vind....eller er det det gode ben, man siger??

    SvarSlet
  18. Tager altså hatten af for at du både løber maraton og er så gennemgribende krea menneske. Nyder også at læse alt det du skriver om Steinar filosofien :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.