mandag den 21. maj 2012

Ferieklar!

Juhuuuuu! Imorgen ved denne tid ligger jeg i én af de der solstole eller skvulper rundt i poolen. Jeg er SÅ klar til ferie. Forude venter 4 uger af slagsen.

Vi tager 10 dage til Gozo sammen med mine forældre og derefter går turen mod Rørvig, hvor vi skal tilbringe 14 dage i selskab med dejlige venner og vores søde familier.
Jeg overvejer et blogtræf d. 15/6, men kan stadig ikke helt gennemskue om det kan presses ind. Det var bare så hyggeligt sidste år, så jeg vil så gerne!! Må lige kigge på det.

Nu er der kun tilbage at pakke kufferterne, få syet de sidste ting og overlade vores hus og nyplantede tomater til Katrine og hendes familie, som kommer på besøg for at hygge sammen med hende og se Mainz.

Når desværre hverken at sy det ene eller andet par bukser, som ellers var planen, men pyt. Det er ferietid og intet kan slå mig ud!

Vi hiver stikket helt ud, når vi er på ferie. Sådan har vi altid gjort og det bliver vi ved med. Det betyder offline! Måske kommer der et par små glimt fra mig på instagram i ny og næ, men ellers så er det tschüssi fra mig frem til d. 1. juni, hvor vi lige kort er hjemme og vende i et par dage. Der skal tiden bruges til vasketøj, men måske der også lige bliver tid til lidt billedspam fra Gozo - og muligvis en opfølgning på mit måske-blogtræf, som jeg hermed har smidt en lille bitte line ud til.

Jeg har lige en lille ting mere jeg skal vise frem herpå bloggen. Syer det færdigt om lidt, så det er ikke helt farvel fra mig endnu :-)

Billederne fra Gozo er lånt her, her og her. På det sidste link kan man også se alle billederne fra det hus vi har lejet.

19 kommentarer:

  1. Rigtig god ferie til dig og din familie :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor skønt! Rigtig, rigtig god tur. Jeg er drøn-misundelig ;)

    SvarSlet
  3. Lækkert...vi har først ferie i juli...men har også lige en del at nå på arbejdet inden det bliver ferie-tid.
    Lyder SÅ hyggeligt med blog-træf i Rørvig...vi skal også snart dertil og se om vi kan fange nogle krabber med ungerne:)

    KH Mia

    SvarSlet
  4. Rigtig god tur! Der er simpelthen så smukt på Gozo. Jeg var selv afsted sammen med min kæreste, min søster og hendes kæreste for et par år siden. Vi cyklede øen tynd og oplevede storslået natur og turkisfarvet vand. Nu ved jeg ikke, om du har været der før - ellers kan du i hvert fald godt glæde dig!

    SvarSlet
  5. Hav en rigtig dejlig ferie! Det lyder super hyggeligt med blogtræf, så jeg vil da lige holde øje, hvis du skulle gøre alvor af det:-)

    SvarSlet
  6. Hurra hvor dejligt for dig. Må lige høre hvor de der feeeeede blå badesandaler er fra, dem må vi ha med på vores ferie.

    SvarSlet
  7. Må man spørge hvor den lækre bikini top er fra? Smil fra Mia

    SvarSlet
  8. Nøj, det ser lækkert ud! Ønsker jer en rigtig dejlig ferie! Og hvor er de bare søde de små blå strandsko :)

    SvarSlet
  9. Hej. Gozo er et helt fantastisk sted. Vi var der en uges tid, for nogle år side.
    I kan godt glæde jer ;)
    Kh Charlotte

    SvarSlet
  10. Rigtig go'ferie:) vi skal først af sted når skolerne får ferie den 29 juli. Sådan er det jo med skolebørn, det må vi bare vænne os til:) Igen rigtig go' ferie. Glæder mig til at se billeder:)Lyder super hyggeligt alt de I skal.

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  11. Nå ja det ser godt ud!!! Rigtig god ferie! : )

    SvarSlet
  12. Det ser helt utrolig flott ut - GOD TUR :)

    SvarSlet
  13. Rigtig god ferie!
    Nyd det hvert sekund.

    SvarSlet
  14. Der ser top lækkert ud, og indrømmet så bliver jeg lidt misundelig. Men må vente med ferie til august - nyd ferien :)

    SvarSlet
  15. Og jeg kunne da straks kende Azur vinduet :) Det var som at komme hjem haha. Jeg har boet på Malta i 5 år, så jeg blve helt glad i låget af at se de billeder. Rigtig god tur til Gozo. Der kan man dælme få slappet af :)

    SvarSlet
  16. To streger og tusind tanker? Det lyder spændende:) Rigtig god ferie. Kh

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.