mandag den 30. april 2012

Som blommen i et æg....


17 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de kære.)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Nåhr, hvor er de bare søde. Er vild med den kærlighed der er så tydelig imellem de tre drenge!! Det er helt fantastisk at se og man kan ikke andet end blive varmt om hjertet!!

    SvarSlet
  3. Det må VARME dit store moderhjerte meget at se dine TRE skønne drenge på stribe!

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare SØDE!!! Ku godt forestille mig, at mindstemanden især har det som blommen ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke skønne billeder, det varmer jo helt indeni.

    SvarSlet
  6. Hvor skønt! Har netop lige taget et meget lignende billede af mine tre poder - dog uden shorts og sandaler, selvom dagen idag har været den, der kom tættest på i år :-)

    SvarSlet
  7. Åh nogle lækkerbasser :))
    Og sikke nogle fine billeder. Må jeg spørge hvilket program du har brugt til at redigere dem i, Ulla?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har brugt Photoshop til de her billeder. Ja, jeg synes også selv de er ret lækre ;o)

      Slet
  8. skønne billeder af skønne drenge!

    SvarSlet
  9. Dejligt billede af 3 på stribe :-)

    SvarSlet
  10. Dejlige billeder af dine 3 smukke drenge :)

    SvarSlet
  11. Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge dig om hvor den lyseblå t-shirt er fra.. den med fodboldnavnene. Den er vildt fed.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fra et engelsk mærke der hedder Weekend Offender. Det er to år siden jeg købte den på Asos.com, som ikke længere forhandler børnetøj. Det ser heller ikke ud som om Weekend Offender ovehovedet laver børnetøj mere? Ja, den er super fed og er nu i brug på barn nr. 2 :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.