onsdag den 11. april 2012

Gammeldags æblekage

Findes der noget bedre?

13 kommentarer:

  1. nejjjjj - jeg får sabberfluss ;) jeg køber altid en masse poser æblekagerasp når jeg er nordpå - jaja, man kan sikkert også lave det selv ;)

    SvarSlet
  2. Nej æblekage er bare guf!!

    Men prøv også denne en dag:

    Revne æbler - med skræl
    Blend nogle dadler+mandler+hasselnødder - det skal være smuldret
    Pisk flødeskum

    Lav nu en æblekage efter samme princip som den du allerede har lavet - jeg har selv "opfundet" den og den er lynhurtig at lave og herhjemme hos mig er vi et par stykker som er ret så vilde med den ; ) Afhængige måske ligefrem!

    Måske skulle jeg lave et indlæg med den en dag ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Forresten: http://snullemor.blogspot.dk/2012/06/sund-blekage-mmmm.html
      ; )

      Slet
  3. Det er det bedste! Vi kalder den "Bondepige med slør". Gad vide, om det kun er i Sønderjylland, man siger det?!

    SvarSlet
  4. Mums !
    Så Kvickly, at der er kommet tyske rabarber og kom til at tænke på dig- kagen smager også godt med rabarberkompot :-)

    SvarSlet
  5. Æblekage er bare det bedste :)

    SvarSlet
  6. Det er det bedste! Æææælsker det ;)

    SvarSlet
  7. Det har godt nok aldrig sagt mig noget - og uheldigvis er jeg gift ind i en familie hvor det bedste de ved er gamledags æblekage :-)

    SvarSlet
  8. Yummy!! Elsker gammeldaws æwlkage. Elsker generelt alt med flødeskum, tror jeg. Meget flødeskum.

    Kram

    SvarSlet
  9. Ummmmmm SÅ lækkert. Love It!
    Og fantastisk idé at lave den med rabarberkompot.
    Dét må jeg prøve!
    /maj - nu lækkersulten

    SvarSlet
  10. Nix....
    Og dog.... Hvis man erstatter æblerne med rabarber, er det også guf.

    SvarSlet
  11. Tak for alle jeres kommentarer! Jeg er ikke den eneste med hang til æblekage, hva :-)

    Uh, skal helt sikkert prøve med rabarberkompot. Elsker syrlige frugter i kage!

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.