lørdag den 14. april 2012

Første dag i Aarhus (kan godt lide det nye dobbelt A vi har fået!)

Efter en hyggelig omend lidt for kort (gaaaab) nat i City Night Line toget, tilbragte Rasmus og jeg vores første dag i Aarhus med frisørbesøg (vi trængte begge meget!) shopping, caféhygge, gaveindkøb til Oldemor og lillebrødrene derhjemme. Vi sluttede af med hjemmelavede kyllingeburgere, Disney sjov, slik og hygge hos min søde veninde og hendes piger. Vi var trætte da vi igen kl. 21 var hjemme hos Mormor og Bedstefar. Rasmus sov indenfor ét minut efter han var puttet og jeg selv fik lige læst halvanden side i den vildt spændende bog jeg læser lige i øjeblikket, før jeg måtte overgive mig. Nu er vi friske og veludhvilede og klar til en ny fin dag med løbetur (hvis jeg får taget mig sammen om lidt), min Farmors fødselsdag, eftermiddagshygge med min barndomsveninde og hendes tre unger og så måske en bette cocktail i aften ;-)

Vi hygger os!

16 kommentarer:

  1. Åh skønt med sådan en tur med en enkelt sønnemand

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt ind imellem bare at pille en enkelt ud af flokken og have lidt alenetid :-)

      Slet
  2. Wauw...lyder som ren råhygge. Dejlige billeder og super når man en sjælden gang får lov at forkæle én ad gangen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker alle mine unger og jeg elsker når vi allesammen er sammen, men der er nu noget helt specielt og dejligt ved at have dem én ad gangen :-)

      Slet
  3. Sjovt, jeg synes, det lyder helt eksotisk med sådan en nattogstur, tænker straks James Bond, Miss Marple (som vi alle ved er noget så eksotisk) og Orient Ekspressen. Måske er det knap så eksotisk in real life? Hyggeligt ser det i hvert fald ud. Hvordan kan det være, de to mindste fyre bliver hjemme, når nu det er Oldes fødselsdag?

    Fortsat god tur i Aarhus :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen, det ER virkelig hyggeligt og eksotisk. Rasmus syntes det var SÅ spændende og sjovt. Er sikker på det er noget han kommer til at kunne huske som en speciel ting - ligesom jeg husker at vi engang da jeg var 7 år sejlede med færgen til Bornholm og sov der. Uh, det var spændende og eksotisk :-)

      Slet
    2. ...og de to mindste blev hjemme af flere grunde:
      1. Det er ikke ferie at rejse alene med 3 børn!
      2. Rasmus har som den ældste bedst chancer for at kunne huske Olde, og jeg ville gerne give ham endnu en oplevelse med hende.
      3. Når jeg kan, så griber jeg chancen for at skabe alenetid med en af ungerne. Det er så hyggeligt :-)

      Ps. Når Olde bliver 95 om et år, så kan begge de store komme med ;o)

      Slet
    3. ok :)God weekend med alle drengene :)

      Slet
  4. Hvor skønt og mega hyggeligt. Håber i hygger i Århus ;)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi hyggede maks, kan jeg godt sige dig :-)

      Slet
  5. Hvor ser det bare hyggeligt ud.Og hvor fedt for Rasmus ar være alene afsted med mor :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, vi nød det virkelig også begge to i fulde drag :-)

      Slet
  6. Svar
    1. Ja, det var lige netop hvad det var :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.