mandag den 23. april 2012

De forbudte trin


Værsgo'! Et styks teknisk dårligt blitzbelyst billedspam fra en koncert med boybandet Raz & Bird (og backup dancer Alfus). 

Sådan ser det ud, når drengene går bananas til mors musik. 80'er pop og boybands. A-ha og Backstreet Boys. Og jep, de har som det tydeligt fremgår studeret mange musikvideoer med Backstreet drengene. Ikke et øje var tørt! 
Læg mærke til hvordan Alfred uanfægtet leger rundt i baggrunden. Som tredje barn er man sgu ikke sådan lige til slå ud af kurs bare fordi storebrødrene indtager dansegulvet.

17 kommentarer:

  1. VERDENSKLASSE!! Og JA bed mærke i Alfred med det samme. Det ligner han går og fejer og rydder op efter de to labaner til storebrødre der skaber sig som jeg ved ikke hvad. Hold op de er skønne alle tre...

    SvarSlet
  2. Hold kæft det er genialt!!!! Hvor er de skønne... Elsker at trøjerne ryger af undervejs som de får danset sig til varmen;) og endnu mere at søde lille Alfred bare stille og roligt fejer videre i baggrunden...:-D Så fedt....
    (og hvor bliver Bertram bare stor!)

    SvarSlet
  3. Det er bare rigtig gode billeder :-)
    Synes ikke det gør billederne dårligere at belysningen ikke er i top, jeg kan meget godt lide den stemning der kommer over dem.

    Knus Stella.

    SvarSlet
  4. Ha ha, hvor ser det skægt ud :) De går da op i det med luv og sjæl. Og skide godt at den lille bare tuller rundt, som om, "det er da helt normalt ". Dejligt med et Gidt grin fra morgenstunden :)

    SvarSlet
  5. Herlige billeder ! Og jeg har godt nok grinet i skægget over Alfred, der bare tuller rundt med sin kost :-)

    SvarSlet
  6. Ha ha.... intet mindre end fantastiske billeder. Der er jo både luftguitar og følsomme ballader og Alfred han er da total kølig... ;o)

    SvarSlet
  7. Jeg lagde også straks mærke til Alfred som tuller rundt og "koster" (som min Sigurd ville have formuleret det). Når der er en opgave der skal udføres, så kan man ikke bare lade sig gå på af at man befinder sig midt i en koncert.

    SvarSlet
  8. Fantastisk! Hvor er det bedårende. :-)

    SvarSlet
  9. Ha ha ha ;) Aiii, hvor er det dog bare nogle skønne skønne skønne billeder... Jeg lagde også godt mærke til lille Alfred, der bare er alt for cool til det der shit - det er sjovt!!! Her hos mig er det klart den mindste af mine 3, der ville føre an i sådan en danceoff :)

    SvarSlet
  10. Super billeder af rockstjernerne. At Alfred bare tuller rundt med den mest cool mine og passer sit eget, er så grineren;oD

    SvarSlet
  11. Hold da kæft Ulla - de er skønne.. men jeg tænker på hvilket hjem i får når de når teen´årene... det bliver larm!

    SvarSlet
  12. aaaaarmen for søren da nogle skønne billeder..kan ikke lade være at grine når jeg bladrer igennem :-)

    SvarSlet
  13. Hold nu op, hvor er det seje. Og er top vild med Alfred, der seriøst har lukket butikken, så han kan lege igennem - koncert eller ej <3

    SvarSlet
  14. Hvor er det dog den fedeste billedserien længe! Min mand så med og udbrød spontant, jeg glæder mig til at vores søn kan headbange..!

    SvarSlet
  15. Ha ha - sjove billeder en almindelig kedelig dag. De har sandelig de rigtige moves!
    Alfred er sandelig svær at imponere... (Og åbenbart ikke bange for at få en hoppende storebror i hovedet.)

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.