torsdag den 12. april 2012

1. april's loppefund....

....som grundet travlhed og ferie først idag finder vej til bloggen.

 Skøn børne klarinet med "node" hæfte. Den faldt i virkelig god jord hos især Bertram. Faktisk så god at vi måtte indføre klarinet hviledag efter 2 dage ;o)

 Lidt keramik og pasteller blev som sædvanligt også hjembragt.

 Farverig mini Tupperware.

 To Star Wars figurer til Rasmus, som var med mig på loppemarked i de tidlige morgenstunder.

 To baby Smølfer.

Fin blå skål.

De to bedste fund viser jeg frem i næste uge ;o)

16 kommentarer:

  1. Fantastisk at man spiller klarinetten ved at trykke på farverne - det er da noget man kan forstå :D

    Sød kakaokrukke! Jeg samler også gammel Tupperware, når jeg ser noget i fin stand - især det pastelfarvede. Den lyserøde babysmølf købte jeg også for nyligt. Se her: http://aebleblomstblog.blogspot.co.nz/2012/04/flere-smlfer.html .

    Den blå babysmølf er da også for sød - den gad jeg godt have i min - jeg mener Thores - samling ;)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig så fedt med de farvede knapper. Nemt og ligetil for en lille musik glad dreng :-)

      He he, ja jeg begynder også at tvivle på hvis samling det egentlig er vi har herhjemme ;o)

      Kh Ulla.

      Slet
  2. Åh de dersens min tupperware husker jeg tydeligt fra barndommen - det er da et skønt fund!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nemlig også præcis sådan jeg husker Tupperware. Måske derfor jeg stod og blev lidt nostalgisk og bare måtte købe dem :-)

      Slet
  3. Du er så dygtig til de fund..:-) Ret fantastisk at den både var i æske og havde nodehæfte med. Der er nogle der har passet godt på den..:-)
    Kh V

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, og ham manden der solgte mig den var bare SÅ sød og så bliver det automatisk et endu bedre fund. Du kan tro jeg har også gjort det meget tydeligt overfor min kære mand, at den æske altså ikke er skrald og altså ikke må smides ud - det kunne han nemlig godt finde på :-)

      Slet
  4. Svar
    1. I'm so happy that you are such a fan :-)

      Slet
  5. Jeg gad godt komme forbi sådan et loppemarked ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der er også meget guf at komme efter :-)

      Slet
  6. Lige nøjagtig sådan en blå skål/fad har jeg også ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sååå fint, synes jeg!

      Slet
  7. Det var da nogle fantastiske ting! Klarinetten er top!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den var jeg også i hopla over :-)

      Slet
  8. Smølfs are cool!

    SvarSlet
    Svar
    1. They are as cool as it gets :-)

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.