tirsdag den 13. marts 2012

Vi bliver lidt ved fodtøjet...


....for se lige her hvad jeg fandt inde i Mainz idag!
Nu har jeg søgt de danske netbutikker tynde her de sidste par dage for at finde et par nye sko til Alfie som kan erstatte hans vinterstøvler. Normalt kan jeg nemlig slet ikke finde nogle tilnærmelsesvist fine sko hernede, men vupti - så stod disse skønne jeansblå ørkenstøvler fra Naturino lige i vinduet hos Mainz' allermest posh'e børnetøjsbutik (hvor jeg ellers aldrig handler). De er lige præcis spot on hvad jeg ledte efter. Sommerlige, god støtte, blødt lækkert skind, klassiske og med fine buttede snuder. Nu er Alfred dækket ind for det næste halve år.

9 kommentarer:

  1. De er godtnok cuty-cute :) Der er bare et eller andet helt specielt over små fodformede sko, ikke :) Er selv på forårssko-jagt i disse dage...

    SvarSlet
  2. Det er super flotte! Rigtig fint med den gule kontrast.

    SvarSlet
  3. UARGH! Det er de aller fineste sko jeg nogensinde har set!

    SvarSlet
  4. De er også rigtig fine på en cool måde;) Synes farverne er fede sammen med de gule syninger på det blå.

    SvarSlet
  5. Skønne skønne det er, hvad de er!!
    Han er en heldig lille mand ham Alfred:o)

    SvarSlet
  6. Hvor er de fine - er vild med farven!

    SvarSlet
  7. Aj, det er jo lige sådan nogle, jeg skal have til Magne. Hvad hedder modellen?

    SvarSlet
  8. Suk! Man længes jo helt efter at have sådanne små fusser i huset..... nu er de allermindste fødder i min familie mest til udtrådte All Stars str. 37 ; )

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.