tirsdag den 6. marts 2012

Søndagens bedste loppefund

Den skønneste gamle skolepult. Den trænger til lidt vand og sæbe og en klat maling, men jeg tror nu den fortsat skal have den fine citrongule farve.
Det skal være Bertram's lille bord hvor tegninger og Hama kunst kan blive til. Han blev rigtig glad for det. Tror nemlig han har været en lille smule misundelig på storebror's fine og vigtige skrivebord, så det føltes skønt at se hans lille tykke ansigt lyse op i et stort smil, da han fandt ud af at skrivepulten var til ham.

18 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er den skøn :-) er citronskal af misundelse ;-) hihi
    Kan godt forstå han blev glad for den.
    God aften kh rie

    SvarSlet
  2. Sikke et herligt loppefund.
    Den skrivepult er da bare for lækker og den gule farve er lige i øjet.
    WAUW siger jeg bare....

    SvarSlet
  3. Trænger godt nok til en god loppe. Jeg køber mest tøj og har fundet meget fedt gennem tiden til mig og ungerne. man kan jo nærmest blive høj af det. Kan se at de tyske loppemarkeder indeholder meget af det du elsker og jeg ville ønske de danske lopper havde lige så meget fedt..eller også ser jeg det bare ikke : )

    SvarSlet
  4. Hold nu op hvor er det skønt og er vild med farven..
    Kh Camilla
    blog træf se her http://celinas-verden.blogspot.com/2012/03/krea-trf-i-kbh.html

    SvarSlet
  5. Hvor er den fed, og er vild med den gule farve!
    Har selv en gammel træhøjstol og indkøbt gul maling stående, nu skal den bare males :)
    Er sikker på din lille fyr får glæde af sin skrivepult...
    Kh.
    Ditte

    SvarSlet
  6. Sikke en fin pult i en flot farve! Kan godt genkende det med, at den miderste ikke bare vil nøjes med at dele med den store, men også er ret stolt over selv at eje noget.

    Jeg ser frem til at se den efter du har haft fingre i den :-).

    SvarSlet
  7. Fantastisk herlig! Har ønsket meg en slik en til eldstemann lenge, og denne var jo bare nydelig i gult:-)

    Klem

    SvarSlet
  8. Ej hvor er den bare lækker. Sådan en gad jeg godt finde:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.com/

    SvarSlet
  9. Den er så mega fed :-) Det er dælme et super loppefund :-)

    SvarSlet
  10. Lige en kommentar fra en ny læser...
    Er du sindsyg det er sgu da det fedeste loppefund jeg længe har set..!

    SvarSlet
  11. Nej nej nej! Hvor er det flot!!! Og jeg elsker den skønne skønne farve! Tillykke med det lille Bertram!

    SvarSlet
  12. I love the sunny yellow colour!

    SvarSlet
  13. åh det er fint! Elsker den gule farve !

    SvarSlet
  14. Kjempefint møbel og nydelig farge. Et Kupp:-)

    SvarSlet
  15. Tusind tak for alle jeres kommentarer! Jeg kan godt forstå I synes det er flot. Det ER det virkelig også og det står nu så fint og bliver brugt i vores hjem :-)
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.