onsdag den 21. marts 2012

Instalife

Livet de sidste fem dage ifølge min Instagram.

25 kommentarer:

  1. sikke dog nogle dejlige unger!

    SvarSlet
  2. Jeg er så vild med de collager, du laver... Men har lige et spørgsmål vedr. Instagram - bruger du det via din iPhone eller Mac? Har nemlig selv en Mac, men ikke en iPhone og kunne vældig godt tænke mig det...
    God aften!

    SvarSlet
    Svar
    1. Instagram kan kun bruges med iPhone eller andre smartphones :-)

      Slet
  3. jeg ville ønske jeg kunne lide rigtig sundt mad, men jeg strander på at være småkræsen. Prøver dog lidt nyt hele tiden. Det er ikke mere end et par somre siden at tomaten kom ind i mit liv for alvor ; )Ej så slemt er det vel heller ik, men jeg synes det virker som om du lever vildt sund og spiser lækre lækre ting og jeg tænker ej øv, bare det var mig...der kunne lide alt det der : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikke - fy!! Ikke være kræsen! Du må bare kaste dig ud i at smage løs - ligesom du har gjort med tomaten. Det er den enste vej frem hvis man vil kunne lide alle ting - at smage på dem igen og igen. Først måske sammen med nogle andre ting og i forskellige sammenhænge og lige pludselig bliver man glad for noget man eller ikke tidligere har kunnet lide. Smagsløgene skal jo lige vænne sig til de nye smage.
      Jeg er selv vildt irriteret, hvis der er noget jeg ikke bryder mig om, og jeg vil slet ikke acceptere det. Derfor bliver jeg ved med at prøve at spise tingen indtil mine smagsløg er blevet overtalt :-)
      Eneste ting jeg til stadighed ikke kan spise er sild. Jeg prøver HVER jul, men må hver gang konstatere at det ikke lige er mig.

      Et andet godt råd jeg kan give er at lade være med at undvære ting i en opskrift eller erstatte det med noget andet bare fordi der står en eller flere ingredienser, hvor man tænker: "Det dér kan jeg ikke lide" eller "Det lyder da mærkeligt sammen med det" osv.
      Man er nødt til at være åben og nysgerrig - så kommer man ud over sin kræsenhed. Det lover jeg ;o)

      Kh Ulla.

      Slet
  4. Sød kæde by the way...har en lignende med lyserøde store plastperler og den er skide sød ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også vild med den! Den er købt lige her:
      http://www.etsy.com/shop/amerrymishap

      Slet
  5. pps...super fine billeder og dejlige børn!!

    SvarSlet
  6. Skønne billeder -og OMG en masse stof i det værelse!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, I know - jeg har virkelig meget stof. Også derfor sælger jeg snart ud af det i min nye (stadig ikke åbne) etsy shop :-)

      Slet
  7. Hold da k.. også så meget stof du lige har liggende der.. Er sindsygt misundelig at du ved det! :) Smukke billeder, smukke børn..

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har aaaalt for meget, så er også ved at forberede at sælge godt og grundigt ud af det. Har besluttet (og lovet min mand) at jeg ikke må have mere end at det kan være i de to reoler fra Ikea, og lige nu ligger det også ovenpå reolen, i stakke på gulvet samt i 7 blå Ikea sække, så du kan godt se der skal sælges en del ud. Åbner snart en Etsy shop :-)

      Slet
  8. Ulla, jeg elsker at følge dig på Instagram, og tjek så lige Barbaras bemærkning; OMG! ;o)))

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja OMG jeg har altså også VIRKELIG meget stof, så kan godt forstå jeres udbrud.
      Jeg går jo bare herhjemme og vænner mig helt til at have så meget, så jeg næsten ikke længere synes der er så meget igen.
      Kan dog godt se det, når jeg lige får et par øjne på udefra ;o)

      Slet
  9. Skønne, skønne billeder. Hvordan fungerer det der Instagram? Skal man have en iphone for at kunne bruge det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, du skal bruge det fra iPhone eller en anden smartphone og så tager man bare billeder med telefonen og oploader dem på Instagram. Lidt ligesom Twitter - bare med billeder :-)

      Slet
  10. Dejlige billeder - lækker halskæde den har jeg lurret på på etsy et par gange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den kæde er super flot. Er rigtig glad for den og hun har altså også mange mange andre fine smykker! :-)

      Slet
  11. Og så er jeg altså svært imponeret over din orden i alt det stof!

    SvarSlet
    Svar
    1. Orden?!? Gud, det roder da helt vildt på det billede :-)

      Slet
  12. Det var da helt vildt hvor meget stof du har. Jeg er da helt misundelig. Jeg har kun en smule i forhold til og jeg er også fedtet med det. Men det er jo købt til at blive brugt :) Flotte billeder. Jeg elsker Instagram

    SvarSlet
    Svar
    1. Mia, jeg sælger meget snart godt og grundigt ud af det. Har alt for meget og er nødt til at skille mig af med noget af det, så jeg åbner en Etsy shop inden længe :-)

      Slet
  13. Hvor har du fundet kæden henne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæden er fundet i denne Etsy shop:
      http://www.etsy.com/shop/amerrymishap

      Slet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.