mandag den 12. marts 2012

Gule sandaler

Både da Rasmus var lille og da Bertram var lille ville jeg så gerne have et par gule sandaler til dem. Hvert år lavede Angulus da også fine skønne solgule sandaler men...... altid med en lille pige finesse på i form af en blomst, en bølget kant eller andet, og hvert år var jeg lige ærgerlig og undrende over, hvorfor de dog ikke tænkte på at drenge(mødre) altså også gerne ville have fine gule sandaler!
Derfor blev jeg så glad og solvarm indeni da jeg så at Angulus i år har bedrevet denne fine fine gule sandal - og så endda i min absolut yndlings Angulus model.
Se, så var det jo egentlig meget godt at vi fik en dreng mere, hva! ;o)

36 kommentarer:

  1. Det kunne meget nemt blive et Vito eje :)

    SvarSlet
  2. De er fine og det er vist på mange måder godt at I blev fem i familien.

    SvarSlet
    Svar
    1. Marina, dette er en lille bitte bitte ud af RIGTIG mange gode grunde til hvorfor det var godt vi blev fem :-)

      Slet
  3. Har også købt gule sommersandaler til min datter :o)

    SvarSlet
  4. Ej de er lækre.. Det kunne godt blive Karolines sandaler i år.. Selvom der er så mange fine at en vægelsindet mor har svært ved at vælge..;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan har jeg det også ofte, men i år var det meget nemt for mig at vælge :-)

      Slet
  5. Svar
    1. Ja, de er nemlig så fine :-)

      Slet
  6. Hvor er de bare supper lækre, de kan da også bruges til piger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det kan de helt bestemt!! En dejlig klassisk unisex model :-)

      Slet
  7. Jamen, hvor heldig har man lov at være. Skønt!
    Elsker også Angulus' klassiske modeller.
    Er spændt på om jeg kan få storedrengen på 6 i dem igen i år.
    Eller det kun bliver lillefisen på 3.
    Men skønne er de!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved heller ikke helt om jeg ville kunne få mine to store med på et par angulus. Tror det måske egentlig godt. De stiller ikke så store krav endnu - det skal nok komme :-)
      Dog har jeg været rigtig glad for Camper til dem her de sidste par år. De laver nogle super fine lidt mere sportagtige sandaler men stadig i dejligt blødt skind.

      Slet
  8. De har en dejlig farve. Kan godt forstå du har ænsket dig dem længe. Og nu uden pige"pynt" :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er de fede! Tror også jeg må på udkig efter sådan et par til lillemanden :) Har kigget på gule sko, men det er måske bedre med et par sandaler ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Gule sko og sandaler - elsker det! :-)

      Slet
  10. Danske ByKier lavede nogle forrige sommer-jeg købte på udsalg og min storepige kan (forhåbentlig) passe dem i år! Fede og lækre til sommerben...
    Og hvor cool, de matcher dit misundelsesværdige loppefund, suuk! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det mærke kendte jeg slet ikke. De laver godt nok også nogle rigtig fine sandaler - og til nogle gode priser! :-)

      Slet
  11. Smiler....jeg har 2 drenge og har tænkt nøjagtig som dig. I år er det så min lillevKarla dervskal have sine første sandaler...det blir helt klart disse gule. Selvom hun er en pige, kan jeg godt lide det enkle unisex. God dag. Kh Sofie

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, disse er super skønne til både piger og drenge. Jeg havde helt sikkert også valgt disse, hvis jeg havde haft en pige :-)

      Slet
  12. Ja, de er SÅ fine. Jeg købte et par i lækker lys brun til Ella sidste år og jeg satser på hun passer dem i år igen. Hvis ikke, skal hun helt klart have et par gule.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har også haft modellen her i lysebrun i to år i træk og de er virkelig også lækre og så retro :-)

      Slet
  13. De er altså også bare fine - sidste år lovede jeg vores store pige på nu 3½ gule sandaler, og da vi stod i butikken inden sommeren var begyndt havde de sendt alle de gule retur for ingen havde ville købe et par endnu (Hrmf).

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvad? Gule sandaler er da det fedeste! Så må det bliver i år din datter får fine gule sandaler :-)

      Slet
  14. Lige præcis den model og farve havde jeg også forelsket mig i, så dem fik Ingrid sidste år. Men det er nu længe siden de har set så fine ud som på billedet! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. He he, ja de små (og i særdeleshed de store) får hurtigt givet de nye sko lidt patina :-)

      Slet
  15. I hear ya! Jeg overvejede stærkt at købe sølv-farvede sko til min dreng i dag (for så går farven til ALT) men de var desværre for smalle til ham - drengemødre kan også godt bruge gul, orange, lilla etc...!

    SvarSlet
  16. Hej!

    Jag är dålig på att kommentera, men måste bara säga att jag ÄLSKAR din blogg och är superinspirerad av hur du klär dina killar, jag har nämligen också två killar. Gula sandaler is the shit, det får nog bli två...
    Ha det gott! Kram/Elaine

    SvarSlet
  17. Selvom jeg har en lille frøken på 3 1/2 år i huset har jeg aldrig brudt mig om (ja, ærligt talt har jeg hadet) at der altid ER den der lille pige finesse på de fleste sandaler! Sandalerne er SÅ fine i sig selv og har slet ikke brug for al det fnidder på dem! Hurra for sandaler uden! OG disse her, dem skal vi da helt sikkert have til de små sommerfødder :)

    SvarSlet
  18. Hej Ulla nu har jeg ledt lidt på nettet og kan ikke finde den fine model du har købt nogen steder,ved du hvad modellen hedder?? Knus Sarah

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.